تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 31988

بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

در شبانه روز گذشته، بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد   به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در سمیرم با ۳۰.۵ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است. محمدرضا رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار

Print Friendly, PDF & Email

در شبانه روز گذشته،

بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در سمیرم با ۳۰.۵ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمدرضا رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی، به باران و برف در بیشتر مناطق استان منجر شد، اظهار داشت: پس از سمیرم، در چادگان با ۶.۵ میلی متر، خوروبیابانک با ۲.۸ میلی متر، داران ۲.۵ میلی متر، مبارکه و شهرضا ۲.۴ میلی متر بیشترین بارش برف و باران ثبت و گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم ۱.۶ میلی متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت این سامانه بارش زا، تا اوایل وقت پنجشنبه بر روی استان است و بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت ابری همراه با بارش باران و برف، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید (به ویژه در نیمه جنوبی استان) پیش بینی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: شدت بارش‌ها در نیمه غربی و جنوب استان و اغلب به صورت بارش برف خواهد بود.

 

رفیعی خاطرنشان کرد: به‌دنبال فعالیت این سامانه مه آلودگی، کاهش دید و احتمال کولاک برف، آب گرفتگی معابر و اختلال در تردد نیز پیش بینی می‌شود.

 

وی بیان کرد: بیشینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه (فردا)، هوای ابری، مه رقیق و بارش باران گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و برای روز پنجشنبه، هوای نیمه ابری و مه صبحگاهی اوایل وقت احتمال بارش پراکنده، در بعدازظهر گاهی وزش باد شدید پیش بینی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.