تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 32124

صادرات شرکت های دانش بنیان کشور به یک میلیارد دلار رسید

صادرات شرکت های دانش بنیان کشور به یک میلیارد دلار رسید

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور از صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: برآورد می شود رشد ۲۰ تا ۲۵ درصدی در صادرات شرکت های دانش بنیان داشته باشیم. به گزارش دنیای اسرار:معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از صادرات

Print Friendly, PDF & Email

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور از صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: برآورد می شود رشد ۲۰ تا ۲۵ درصدی در صادرات شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.
به گزارش دنیای اسرار:معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: برآورد می شود رشد ۲۰ تا ۲۵ درصدی در صادرات شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.
روح الله دهقانی فیروز آبادی صبح شنبه در حاشیه بازدید از ۱۲ طرح پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انرژی و مواد معدنی، غذا و امنیت غذایی، کشاورزی و دام و سلامت، حمل و نقل و اقتصاد دیجیتال از جمله طرح‌های اولویت دار ریاست جمهوری است.
دهقانی فیروزآبادی همچنین از ۲ برابر شدن تعداد شرکت هایی که امسال دانش بنیان شدند خبر داد و گفت: نزدیک به یکهزار و ۶۰۰ شرکت در سال جاری بعنوان دانش بنیان ثبت شدند درحالیکه پارسال این تعداد بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ شرکت بود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: برآورد می شود رشد ۲۰ تا ۲۵ درصدی در صادرات شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ، از ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد صادرات دانش بنیان با وجود تمام محدودیت‌ها خبر داد و اضافه کرد: جریانات خوبی در استان اصفهان در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان شکل گرفته و فرصت‌های بزرگی برای سرمایه گذاری در این عرصه را شاهد هستیم که امروز در دانشگاه صنعتی اتفاقات بزرگی رخ داده و تنها در سایه اراده و توانمندی جوانان و ایجاد بازار به منصه ظهور می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه امسال سال شروع توجه واقعی به دانش بنیان ها بعنوان یکی از کلیدهای اصلی حل مساله در کشور بود، اظهار داشت: تا ۱۰ سال آینده توجه جدی به اقتصاد دانش بنیان را بویژه در برنامه هفتم توسعه خواهیم داشت.
دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اینکه امسال اتفاق های خوبی در این عرصه در کشور افتاد، گفت: بزرگترین اتفاق، تصویب قانون جهش تولید بود که همه آیین نامه های آن تصویب شده و اگر ۱۰ سال بطور قوی و محکم اجرا شود بخش قابل توجهی از اقتصاد ما دانش بنیان می شود.
وی اضافه کرد: ۶۰ تا۷۰ درصد حمایت معنوی و مادی ریاست جمهوری روی پروژه‌های که نیاز واقعی کشور را تأمین می‌کند و وصل کردن شرکت‌های دانش بنیان به زنجیره ارزش بزرگ است.

به گزارش دنیای اسرار:دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور روز شنبه در سفر خود به اصفهان، در همایش و نمایشگاه مسیر زاینده به میزبانی فولاد مبارکه اصفهان از طرح ملی رادار مراقبت ثانویه فرودگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان