تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
کد خبر : 32700

در پیش گرفتن سیاست‌های حمایتی راهکار رشد سریع حضور کالاهای ایرانی در بازار روسیه

در پیش گرفتن سیاست‌های حمایتی راهکار رشد سریع حضور کالاهای ایرانی در بازار روسیه

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با سرکنسول ایران در کازان روسیه؛ در پیش گرفتن سیاست‌های حمایتی راهکار رشد سریع حضور کالاهای ایرانی در بازار روسیه سرکنسول ایران در کازان روسیه با رئیس و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش دنیای اسرار: مسعود گلشیرازی در این دیدار، اعمال سیاست‌های

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با سرکنسول ایران در کازان روسیه؛ در پیش گرفتن سیاست‌های حمایتی راهکار رشد سریع حضور کالاهای ایرانی در بازار روسیه

سرکنسول ایران در کازان روسیه با رئیس و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دنیای اسرار: مسعود گلشیرازی در این دیدار، اعمال سیاست‌های انبساطی برای حضور در بازار کشور روسیه را در تشویق فعالان اقتصادی برای مراوده تجاری با این کشور، حایز اهمیت دانست.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه با بیان اینکه اغلب بانک‌ها مطابق سیاست‌های اقتصاد کلان حرکت نمی‌کنند، بر ضرورت بازنگری در سیاست‌های این شبکه برای کمک به توسعه اقتصادی تاکید کرد.

گلشیرازی گفت: متاسفانه فعالان اقتصادی و تجار کشورمان با مشکلات تامین مالی مواجه هستند و این امر موجب از دست دادن فرصت‌ها برای حضور هدفمند در بازارهای صادراتی خواهد شد و لازم است سیاست‌ها به منظور حضور در بازار روسیه، سیاست‌های تشویقی باشد تا فعالان اقتصادی حضور فعالی در این کشور داشته باشند.

وی در ادامه توجه ویژه به منظور استفاده از منابع مالی روسیه برای راه‌اندازی پروژه‌های سرمایه‌گذاری ایران را مطرح و تاکید کرد در اینصورت مشکل تامین مالی فعالان اقتصادی ایرانی برای حضور در بازار این کشور، تا حدودی رفع خواهد شد.

داوود میرزاخانی سرکنسول ایران در کازان نیز در این دیدار گفت: تجارت با روسیه می تواند ناجی اقتصاد ایران باشد.

وی برنقش اتاق‌های بازرگانی در توسعه تعامل با این کشور تاکید و تصریح کرد: اکنون فرصت طلایی برای حضور قدرتمند ایران در این کشور فراهم شده که باید به نحو مطلوب از این پتانسیل بهره برد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.