تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 33070

تقدیر از مامورپلیس راهوری که شجاعانه به دل آتش زد

تقدیر از مامورپلیس راهوری که شجاعانه به دل آتش زد

فرمانده انتظامی استان از مامور وظیفه شناس پلیس راهور که با اقدام شجاعانه خود آتش یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ را خاموش کرده و مانع از انفجار آن در ساعت شلوغ شد تقدیر کرد. به گزارش دنیای اسرار سردار” محمدرضا میرحیدری” صبح امروز در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در سامانه ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان از مامور وظیفه شناس پلیس راهور که با اقدام شجاعانه خود آتش یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ را خاموش کرده و مانع از انفجار آن در ساعت شلوغ شد تقدیر کرد.

به گزارش دنیای اسرار سردار” محمدرضا میرحیدری” صبح امروز در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در سامانه ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مامور وظیفه شناسی که با اقدام شجاعانه خود آتش رخ داده در یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ را خاموش کرده و مانع از انفجار آن در یکی از خیابان های پرتردد شهر شد تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور فقط مامور اعمال قانون رانندگان و راکبان متخلف و نظم بخشیدن به ترافیک خیابان ها نیستند و هرجا و هر زمانی که مردم به آنان نیاز پیدا کنند به کمک آنها می شتابند گفت: لباس سفید ماموران پلیس راهور نماد آرامش و امید برای مردم است .
فرمانده انتظامی استان اصفهان با قدردانی از اقدام شجاعانه مامور پلیس راهور استان اصفهان گفت: اگر این مامور در آن ساعت به موقع در صحنه حاضر نمی شد و خودرویی که در یکی از خیابان های شلوغ و پر تردد شهر اصفهان آتش گرفته بود را خاموش نمی کرد و آن خودرو دچار انفجار می شد احتمال داشت سایر خودروها و افرادی که درحال تردد بودند دچار آسیب می شدند که با احساس مسئولیت و انسان دوستی وی جلوی این اتفاق گرفته شد.
سرهنگ “محمدرضا محمدی” رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در خیابان شمس آبادی اصفهان به علت نامعلومی دچار حریق شده و راننده و سرنشین آن هم از خودرو پیاده و از ترس خودرو را ترک می کنند.
وی افزود: یکی از ماموران پلیس راهور به نام سروان “اسدی” که در محل حضور داشت با مشاهده این صحنه بلافاصله کپسول آتش نشانی را از داخل یکی از مغازه های اطراف برداشته و با سرعت آتش را خاموش می کند و در حالی که سر و صورتش از دود آتش سیاه شده بود در نهایت مانع از انفجار خودرو در آن نقطه که یکی از خیابان های پرتردد شهر اصفهان است می شود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام مامور پلیس راهور مورد تحسین شهروندان قرار گرفته و در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد خاطر نشان کرد: به همین منظور امروز افسر پلیس راهور و سرباز وظیفه همراه وی توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان