تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 33169

مراحل پایانی استقرار نرم افزار CRM در آبفای استان اصفهان

مراحل پایانی استقرار نرم افزار CRM در آبفای استان اصفهان

  در حاشیه جلسه اطلاع رسانی رویدادها و بحران های صنعت آبفا، با حضور مدیر عامل و معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب استانی از طریق ویدئو کنفرانس، مدیر عامل آبفای استان اصفهان از مراحل پایانی ارتقای مرکز تماس(۱۲۲) و

Print Friendly, PDF & Email

 

در حاشیه جلسه اطلاع رسانی رویدادها و بحران های صنعت آبفا، با حضور مدیر عامل و معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب استانی از طریق ویدئو کنفرانس، مدیر عامل آبفای استان اصفهان از مراحل پایانی ارتقای مرکز تماس(۱۲۲) و استقرار نرم افزار CRM در اصفهان خبر  داد.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان اعلام کرد: انتظار می رود تاپایان اردیبهشت ماه جاری نرم افزار CRM در آبفای استان اصفهان راه اندازی شود و در مراحل بعدی، ارتباط سایر نرم افزارهای موجود  و فعال در شرکت شامل نرم افزار مشترکین، بهره برداری ، GIS، و اتوماسون اداری با  نرم افزار CRM برقرار می شود که مهم ترین  کارکرد آن هماهنگی بین بخش های داخلی شرکت بوده که با ایجاد یک دید ۳۶۰ درجه ، ارتقای سطح رسیدگی به نیازهای  مشتریان و رضایتمندی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: در چند ماه اخیر ارتقای مرکز تماس آبفای استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است و درصدد راه اندازی دیگر درگاه های ارتباطی مانند وب سایت، ایمیل ، چت آنلاین ، شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن و غیره جهت تسریع در ثبت درخواست های مشتریان با هدف کاهش ترافیک خط تلفنی ۱۲۲  به ویژه در ایام پیک تماس ها هستیم.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره  به راهکارهای عملیاتی  گذر از پیک تابستان گفت: رعایت اصول امنیتی و پدافند غیرعامل درخصوص شبکه تله متری و عدم اتصال و ارتباط این شبکه با شبکه اتوماسیون داخلی و اینترنت، سرکشی مستمر به ایستگاه ها و تاسیسات آب، هماهنگی با امور انرژی درخصوص تعمیر تجهیزات انرژی بر از قبیل الکتروموتورها، تابلوهای برق، درایوها، سافت استارت ها و .. ، تجهیز کلیه مبادی ورودی شهرها و نقاط برداشت آب از خطوط انتقال به فلومتر و اتصال آن به سامانه تله متری، مانیتورینگ و پایش سامانه تله متری و سامانه پایش فشار و استفاده بهینه از ظرفیت ایجاد شده جهت کنترل بحران و مدیریت تولید و توزیع آب شرب ازمهم ترین تدابیر جهت گذر از پیک تابستان است.

اکبریان به اقدامات دیگر در زمینه توزیع عادلانه آب در شهرها و روستاهای استان در فصل گرما پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی با شرکت های توزیع برق و امور مربوطه به منظور افزایش پایداری تامین برق تاسیسات، جدیت در رفع نواقص برقی و نگهداشت اصولی تجهیزات انرژی بر، مطابق گزارشات ارسالی امور انرژی و سیستم های کنترل، استاندارد سازی اتاق دیزل ژنراتورها با هماهنگی امور انرژی و سیستم های کنترل، تجهیز حوضچه های شبکه توزیع به سیستم تله متری از راهکارهای دیگر آبفای استان اصفهان به منظور تامین پایدار آب شرب مردم است.

وی به مدیریت فشار و یکسان سازی فشار آب در شبکه های توزیع پرداخت و اظهار داشت: تامین فشار یکسان آب در شبکه های توزیع درتمام نقاط استان به منظور توزیع عادلانه آب یکی از مهمترین اقدامات در فصل تابستان است، این درحالیست که استفاده از پمپ ومخزن ذخیره آب براساس استانداردهای تعریف شده در ادارات، ارگان ها، مراکز درمانی و آموزشی تاکید می شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به تجهیز تانکرهای آب رسانی سیار در سطح استان اشاره کرد و اعلام نمود: برنامه ریزی برای تامین و تجهیز تانکرهای سیار برای آب رسانی به مناطقی که فاقد آب شرب پایدار در سطح استان هستند در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.