تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 33209

برگزاری جشنواره «عید تا عید» از ولادت امام رضا(ع) تا عید غدیر در بازارهای کوثر

برگزاری جشنواره «عید تا عید» از ولادت امام رضا(ع) تا عید غدیر در بازارهای کوثر

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان خبر داد: برگزاری جشنواره «عید تا عید» از ولادت امام رضا(ع) تا عید غدیر در بازارهای کوثر مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: جشنواره «عید تا عید ۵» از دهم خرداد تا سی‌ام تیرماه سال جاری (از ولادت امام رضا (ع) تا عید غدیر) همراه با تخفیف‌های ویژه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان خبر داد:
برگزاری جشنواره «عید تا عید» از ولادت امام رضا(ع) تا عید غدیر در بازارهای کوثر

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: جشنواره «عید تا عید ۵» از دهم خرداد تا سی‌ام تیرماه سال جاری (از ولادت امام رضا (ع) تا عید غدیر) همراه با تخفیف‌های ویژه و جوایز ارزنده‌ در بازارهای کوثر برگزار می شود.
به گزارش دنیای اسرار، مجید صادقی با اشاره به برگزاری چهار دوره جشنواره ویژه «عید تا عید» در سال گذشته از جمله جشنواره لوازم‌التحریر و مایحتاج مردمی اظهار کرد: به‌دنبال برگزاری این جشنواره‌ها جوایزی نیز به شهروندان شامل دو دستگاه خودروی کوئیک و ۱۷۰ جایزه خرید نقدی اهدا شد.
او ادامه داد: جشنواره «عید تا عید ۵» نیز از دهم خرداد تا سی‌ام تیرماه سال جاری که مصادف است با ولادت امام رضا (ع) تا عید غدیر برگزار می شود و شهروندان می توانند از تخفیف‌های ویژه و همچنین جوایز ارزنده‌ای برخوردار شوند.
مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت ترویج استفاده از کیسه‌های خرید پارچه‌ای در میان شهروندان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در حال حاضر در حال پیگیری آن هستیم، حذف کیسه‌های پلاستیکی در بازارهای روز کوثر است.
او با بیان اینکه در بازار گل‌و گیاه همدانیان به‌عنوان زیر مجموعه این بازارها، مجموعه ماهی‌های زینتی نیز افتتاح شده است، گفت: دوشنبه‌بازار بعثت از ساعت ۱۵ تا ۱۹، جمعه بازار از ساعت ۸ تا ۱۷، بازار خودرو از ساعت ۸ تا ۱۴ و بازار گیاهان دارویی به‌صورت روزانه به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان