تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر : 33968

دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد: دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد   معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در گام نخست بایستی دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.   به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان تأکید کرد:

دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در گام نخست بایستی دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.

 

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: بایستی از زوایای مختلفی به موضوع طلاق توجه شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات خانواده‌ها به دلیل نبود تعریف صحیح از مبانی اخلاقی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: به جوانان توصیه می‌شود با هم‌ کفو خود ازدواج کنند اما این هم کفو بودن برای آنها تعریف نشده است.

وی ادامه داد: ضروری است آموزش و پرورش تعریف اصولی مبانی اخلاقی را به نوجوانان بیاموزد تا در سنین جوانی دچار مشکلات شناختی نشوند.

جان‌نثاری با تأکید بر پژوهش صحیح در حوزه طلاق، عنوان کرد: در گام نخست بایستی دلیل و دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از طرفی بر رویکرد خانواده‌هایی که استحکام مورد نظر را دارند تحقیق و پژوهش شود تا به تحقیق جامعی از این حوزه دست یابیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.