تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 34081

معرفی عامل وقوع ۲ تصادف فوتی به مرجع قضائی

معرفی عامل وقوع ۲ تصادف فوتی به مرجع قضائی

  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: راننده متخلفی که پس از تصادف با یک کودک ۹ ساله و جان باختن وی فرار کرده و در حادثه ای دیگر باعث جان باختن راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شده بود دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد. به گزارش دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: راننده متخلفی که پس از تصادف با یک کودک ۹ ساله و جان باختن وی فرار کرده و در حادثه ای دیگر باعث جان باختن راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شده بود دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور شهرستان نجف آباد در پی اطلاع از وقوع یک تصادف فوتی در میدان اصلی “کهریزسنگ” این شهرستان بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت عدم توجه به جلو با دختربچه ای ۹ ساله که در حال عبور از عرض خیابان بود برخورد کرده و پس از جان باختن عابر پیاده از صحنه متواری می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: حدود یک ساعت بعد از این حادثه کارشناسان پلیس راهور شهرستان فلاورجان از وقوع تصادفی بین یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که براثر آن راننده ۵۱ ساله پژو پارس جان باخته بود مطلع و برای بررسی موضوع در صحنه حضور می یابند.

این مقام انتظامی علت وقوع حادثه دوم را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیونت اعلام کرد و اظهار داشت: پس از بررسی های دقیق و استعلام های صورت گرفته مشخص شد راننده کامیونت همان راننده ای است که پس از تصادف با یک دختر بچه ۹ ساله از صحنه متواری شده بود که در این خصوص پرونده تشکیل و این راننده خاطی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.