تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 34179

راه‌اندازی موکب هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای خدمات‌رسانی به زائرین مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

راه‌اندازی موکب هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای خدمات‌رسانی به زائرین مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

  به گزارش دنیای اسرار، موکب هلدینگ پتروپالایش اصفهان به منظور خدمات رسانی به زائرین سی و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد. محمد ده بیدیان، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته موکب هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای پذیرایی از زائرین

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار، موکب هلدینگ پتروپالایش اصفهان به منظور خدمات رسانی به زائرین سی و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد.

محمد ده بیدیان، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته موکب هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای پذیرایی از زائرین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) کنار پلیس راه شاهین شهر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در این موکب به منظور ارائه خدمت به زائران، خدمات اورژانس و فوریت های پزشکی، آب جوش، قهوه و آب معدنی توزیع شد، ابراز داشت: هدف از راه‌اندازی این موکب را زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه امام خمینی (ره) دانست و گفت: ضروری است که هر نهادی با توجه به سیاست‌ها و اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اهداف اصلی انقلاب برای نسل جوان برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره سعی داشته از ظرفیت‌های موجود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زنده نگه داشتن یاد رهبر کبیر انقلاب بهره برداری لازم را داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.