تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 34220

رشد ۴ برابری فرآیند توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه اصفهان

رشد ۴ برابری فرآیند توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه اصفهان

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از روند افزایشی قابل توجه در توزیع الکترونیکی گاز مایع در خرداد سال جاری نسبت به ماه‌های قبل خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، به منظور اجرای تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، پیرامون الزام توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک، طبق روال مدون ماهیانه

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از روند افزایشی قابل توجه در توزیع الکترونیکی گاز مایع در خرداد سال جاری نسبت به ماه‌های قبل خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، به منظور اجرای تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، پیرامون الزام توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک، طبق روال مدون ماهیانه عبدالله گیتی‌منش به منظور بررسی اقدامات انجام شده با اعضای تیم فنی-اجرایی گاز مایع، اتاق فکر، مسئولین واحدهای مرتبط و رؤسای نواحی در محل سالن جلسات ستاد منطقه تشکیل جلسه داد.

 

طی این جلسه، گیتی‌منش به بررسی موانع و مشکلات موجود در اجرای این فرآیند در ماه‌های جاری پرداخت و راه‌کارهایی جهت تسهیل فرآیند توزیع الکترونیک فرآورده یاد شده به مصرف‌کنندگان واقعی تبیین کرد.

 

وی اظهار کرد: نظر به گستردگی و تنوع بازار مصرف این فرآورده در استان اصفهان و با توجه به بازار هدف حدود ۷۰ درصدی خودروهای ال‌پی‌جی‌سوز به عنوان مصرف‌کننده اصلی این فرآورده، اقدامات مهمی انجام شده و در نتیجه اجرایی شدن فرآیند تأمین فرآورده خودروهای ال‌پی‌جی‌سوز به صورت الکترونیک، طبق آمار واصله در این ماه، درصد بهبود قابل توجهی در توزیع الکترونیک گاز مایع نسبت به مدت مشابه فروردین و اردیبهشت ماه در منطقه اصفهان مشاهده شده که منجر به رشد تقریبی چهار برابری توزیع الکترونیکی شده است.

 

مدیر منطقه اصفهان، ضمن تقدیر از عملکرد کارگروه فنی-اجرایی گاز مایع در فرآیند روبه‌رشد توزیع الکترونیک این فرآورده، همکاری و تعامل مستمر نواحی و کادر اجرایی را با سازمان‌های اجرایی برون‌سازمانی در استان و شهرستان‌های تابعه در راستای شناسایی و رفع مشکلات و موانع در تمامی شهرستان‌ها و نواحی تابعه استان اصفهان خواستار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.