تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 34419

ارائه حداکثری پوشش ارتباطی شرکت مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی

ارائه حداکثری پوشش ارتباطی شرکت مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی

      در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران که روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴٠۲ در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت برگزار شد، بر ارائه حداکثری پوشش ارتباطی مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی تاکید شد.   به گزارش دنیای اسرار: جلسه ستاد اربعین حسینی این شرکت با حضور اعضای

Print Friendly, PDF & Email

 

 

 

در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران که روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴٠۲ در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت برگزار شد، بر ارائه حداکثری پوشش ارتباطی مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی تاکید شد.

 

به گزارش دنیای اسرار: جلسه ستاد اربعین حسینی این شرکت با حضور اعضای ستاد به منظور هماهنگی های اولیه اقدامات فنی و غیر فنی برای ارائه خدمات ارتباطی به زائران پیاده روی اربعین حسینی روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴٠۲ برگزار شد.

 

بر اساس این خبر، اعضای ستاد ضمن بررسی اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته، در مورد اقدامات برنامه عملیاتی فنی و غیر فنی اربعین سال جاری در این جلسه به گفت و گو واخذ تصمیم پرداختند.

 

در این جلسه، مواردی پیرامون ضرورت ارایه خدمات بیشتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امسال نسبت به سال های گذشته و اهمیت این مهم تاکید شد.

 

بنا بر این گزارش، در این نشست، اقدامات اولیه در خصوص توسعه شبکه، افزایش پوشش خدمات ارتباطی زائران اربعین حسینی، پایدار بودن شبکه مخابراتی، ارائه خدمات زیرساختی به دستگاه های خدمت رسان و همچنین اقدامات غیر فنی نظیر تامین اسکان همکاران زائر در شهرهای مرزی با کشور عراق تشریح شد.

 

گفتنی ست، مدیران مخابرات مناطق ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی به صورت ویدیوکنفرانس و سایر اعضای ستاد اربعین حسینی شرکت مخابرات ایران به صورت حضوری در این جلسه شرکت و به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.