تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 34503

پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد

پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد

استاندار اصفهان : پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد استاندار اصفهان گفت: پشتیبانی‌های تسهیلاتی باید از انبوه سازان به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار بگیرد.   به گزارش  دنیای اسرار: آیین آغاز عملیات اجرایی ۵۲۹۸۵ واحد نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر استان اصفهان با حضور وزیر راه

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان :

پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد

استاندار اصفهان گفت: پشتیبانی‌های تسهیلاتی باید از انبوه سازان به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار بگیرد.

 

به گزارش  دنیای اسرار: آیین آغاز عملیات اجرایی ۵۲۹۸۵ واحد نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان برگزار شد.

 

در این آیین سیدرضا مرتضوی بیان کرد: یکی از اصلی ترین مباحثی که با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در اصفهان دنبال می‌شود مباحث مرتبط با پروژه نهضت ملی مسکن است.

 

وی ادامه داد: همچنین مشکلاتی فرودگاهی اصفهان، روند اجرای پروژه قطار سریع‌السیر، خدمات ریلی، مشکلات زمین و مالکیت‌هایی که در شهرهای جدید بایستی توسط وزارتخانه راه و شهرسازی دنبال شود مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

استاندار اصفهان عنوان کرد: در حوزه مسکن نیز، تجربه گرانقدری به نام مسکن مهر داریم. این تجربه به ما می‌آموزد بیش از پیش بایستی به برخی از فروعات نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

 

وی افزود: از طرفی پشتیبانی‌های تسهیلاتی که باید از انبوه سازان شود نیز به صورت ویژه در دستوری کار دولت قرار بگیرد.

 

مرتضوی متذکر شد: با رویکرد جدید وزیر راه و شهرسازی شرایط بهتری فراهم شده و سهم بانک‌های مختلف میان آنها تسهیم شده است.

 

استاندار اصفهان گفت: در استان نیز با همتی که در این حوزه وجود دارد تسهیلگری صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم کارویژه‌ای را در حوزه ساخت مسکن تعریف کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه، پشتیبانی‌ خدمات روبنایی و زیربنایی در ساخت مسکن ضروری است، عنوان کرد: به پیروی از رویکرد وزیر راه و شهرسازی باید کاری کنیم که اتفاقی که به ارائه یک خدمت منجر می‌شود، نعمت تمام باشد.

 

استاندار اصفهان ادامه داد: هدف این است وقتی فردی در یک واحد مسکونی مستقر می‌شود دغدغه خدمات زیربنایی (آب، برق، گاز و…) و روبنایی (آموزش، فرهنگ، امنیت و …) را نداشته باشد.

 

مرتضوی درپایان  گفت: امیدوارم با پشتیبانی‌های استان و با محوریت راه و شهرسازی پروژه‌های ساخت مسکن به نحوی پیش بروند که در نهایت مورد رضایت عموم مردم قرار بگیرد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.