تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۶
کد خبر : 34545

تداوم نبض آرامش برای مشترکین برق منطقه ۶ در عید قربان 

تداوم نبض آرامش برای مشترکین برق منطقه ۶ در عید قربان 

  به گزارش دنیای اسرار :اقدام سریع اکیپ‌های فنی و نیروهای عملیات و پشتیبانی در ساعت ۴ صبح در سحرگاه عید قربان در جنوب شرق اصفهان با سرعت عمل بالا بدون اینکه خواب مشترکین را بر هم زند تا ساعت ۱۴ با آمادگی لازم همکاران در برق رسانی به منطقه۶ عملیاتی شد .   مهندس

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار :اقدام سریع اکیپ‌های فنی و نیروهای عملیات و پشتیبانی در ساعت ۴ صبح در سحرگاه عید قربان در جنوب شرق اصفهان با سرعت عمل بالا بدون اینکه خواب مشترکین را بر هم زند تا ساعت ۱۴ با آمادگی لازم همکاران در برق رسانی به منطقه۶ عملیاتی شد .

 

مهندس داریوش باروتی مدیر برق منطقه ۶ گفت : در ساعت ۴ صبح کابل ۲۰ کیلو ولت در خیابان آبشار دوم به دلیل افزایش بار مشترکین منطقه دچار مشکل شد .

 

وی در ادامه گفت : در همان ساعات اولیه معاون بهره‌برداری و تیم های عملیات و همکاران در حوزه عیب یابی و رییس بهره برداری منطقه و مسئول کشیک وقت به همراه تعدادی از همکاران در محل حاضر شدند و مشکل را بررسی و با همکاری یکدیگر این عملیات به خوبی به پایان رسید.

 

مهندس باروتی خاطر نشان کرد : چهار دیزل ژنراتور به ظرفیت ۱۱۰۰ کیلو ولت آمپر موجب شد تا کمترین محدودیت نیز برای مشترکین منطقه ایجاد شود.

 

مهندس باروتی از همکاری معاونت بهره برداری و دیگر همکاران ایشان که تلاش خود را برای در مدار قرار گرفتن تجهیزات به کار گرفتند تشکر کرد .

 

وی عنوان کرد : دراین عملیات ۴ باب پستی از طریق دیزل ژنراتور و مانور فیدر های فشار ضعیف برق دار گردید .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.