تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر : 34801

تاکید سفیر تاجیکستان بر مشترکات فرهنگی با ایران

تاکید سفیر تاجیکستان بر مشترکات فرهنگی با ایران

مظفر محمدی، رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران:رابطه ایران و تاجیکستان همچون برادر خونی،جدا شدنی نیست و ما خود را بدون ایران تصور نمی کنیم . به گزارش دنیای اسرار:وی به سفر اول رئیس جمهور ایران به تاجیکستان در اوایل انتخاب ایشان خبر داد و گفت: بزودی سفر دوم رئیس جمهوری ایران را به تاجیکستان خواهیم

Print Friendly, PDF & Email

مظفر محمدی، رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران:رابطه ایران و تاجیکستان همچون برادر خونی،جدا شدنی نیست و ما خود را بدون ایران تصور نمی کنیم .

به گزارش دنیای اسرار:وی به سفر اول رئیس جمهور ایران به تاجیکستان در اوایل انتخاب ایشان خبر داد و گفت: بزودی سفر دوم رئیس جمهوری ایران را به تاجیکستان خواهیم داشت.
رایزن فرهنگی تاجیکستان گفت: اقوام ایرانی آفرینندگان دانش، آفرینندگان خرد و علم هستند و من افتخار دارم که تاجیکستان با ایران دوست و برادر است .
سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در پاسخ به گفته های رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران گفت: تعبیر گوشت و ناخن از سوی رایزن فرهنگی تاجیکستان در باب نزدیکی ایرانی ها و تاجیکی ها و عدم جدا پذیر این دو کشور، تعبیر زیبایی بود .
وی گفت: روابط دو کشور به شکل ایده آلی در حال گسترش است و از دانشگاه اصفهان خواستاریم که تبادلات فرهنگی و علمی خود را با تاجیکستان گسترش دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.