تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 34892

پویش «شهروند مروج» برای نخستین بار توسط آبفای استان اصفهان برگزار می شود

پویش «شهروند مروج» برای نخستین بار توسط آبفای استان اصفهان برگزار می شود

    مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: پویش شهروند مروج به منظور افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف بهینه آب برای نخستین بار  توسط آبفای استان و با شعار “من حامی آب هستم” اجرا می شود. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان اظهار داشت: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا و تبع آن

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: پویش شهروند مروج به منظور افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف بهینه آب برای نخستین بار  توسط آبفای استان و با شعار “من حامی آب هستم” اجرا می شود.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان اظهار داشت: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا و تبع آن افزایش مصرف آب، همراهی مردم در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در کنار اقدامات فنی و بهره برداری جهت توزیع عادلانه آب، برنامه های فرهنگی و ترویجی متنوعی در این ایام در سطح شهرها و روستاها اجرا می کند.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزود: پویش شهروند مروج به منظور افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف بهینه آب برای نخستین بار توسط آبفای استان و با شعار “من حامی آب هستم” اجرا می شود.

وی گفت: در این پویش هم استانی های گرامی در صورت مشاهده هر گونه مصرف بی رویه آب مستندات مربوطه را در قالب عکس و فیلم کوتاه در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۷۲۷۱۰۶۱۵ ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان