تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
کد خبر : 35803

حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا

حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا

استاندار با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از فرماندهی انتظامی کشور در اجرای دقیق ماموریت اربعین و کسب رضایت مردم، حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا عنوان کرد. به گزارش  دنیای اسرار، “سید رضا مرتضوی” در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت

Print Friendly, PDF & Email

استاندار با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از فرماندهی انتظامی کشور در اجرای دقیق ماموریت اربعین و کسب رضایت مردم، حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا عنوان کرد.

به گزارش  دنیای اسرار، “سید رضا مرتضوی” در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای فراجا و تبریک هفته انتظامی به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت گفت: امروز نیروهای فراجا برای تامین امنیت و آسایش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و در سراسر کشور و دراستان ما مجاهدانه فعالیت می کنند وشهدای گرانقدری که فراجا هر سال برای امنیت مردم تقدیم نظام می کند گواه بزرگی برای این تلاش مجاهدانه است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ماموریت و هدف هر سازمان جایگاه و منزلت آن سازمان را تعریف می کند افزود: ماموریتی که مجموعه انتظامی در کشور و استان اصفهان دنبال می کند یکی از ارکان حیات بشر یعنی امنیت است.
رئیس شورای تامین استان اصفهان، گفت: تفاوت پلیس ما با سایر کشور ها در این است که پلیس ما صرفاً به عنوان یک ضرورت اجتماعی به تامین امنیت مردم نمی پردازد بلکه به عنوان یک وظیفه ای که خداوند از او خواسته آن را دنبال می کند و بنابر این کار برای خدا کردن در این مجموعه با توجه به شئونات مختلفی که در فراجا تعریف شده بسیار سهل الوصول تر است.
مرتضوی تصریح کرد: با توجه به شانی که امنیت در ساختار حیات بشر دارد شایدیکی از مهمترین مجموعه هایی که به عنوان هدف و ماموریت این مقوله مهم را دنبال می کند مجموعه انتظامی است که آن را از سایر مجموعه ها و سازمان ها متفاوت می کند.
استاندار اصفهان به مجموعه وظایف و ماموریت های گسترده ای که برای فراجا تعریف شده اشاره کرد و عنوان داشت: مبارزه با فساد، مبارزه با خرابکاری، حفظ امنیت مراسم ها، حراست از اماکن، مدیریت فضای فرهنگی و اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق، پیشگیری از منکرات، حضور در عرصه مقررات نظم عمومی و ترافیک شهری، مدیریت، اجرا و ابلاغ احکام قضائی، وظیفه عمومی، گذرنامه، فضای سایبری، فضای اجتماعی و مددکاری های اجتماعی و بسیاری از حوزه های دیگر از وظایفی است که مجموعه انتظامی آن را دنبال می کند و اگر با یک نگاه جامع به این وظایف توجه کنیم شاید فراجا یکی از مجموعه هایی است که در تمام شئون زندگی مردم حضور دارد.
استاندار اصفهان، مماس بودن مجموعه فعالیت های سازمان انتظامی با همه امورات زندگی مردم و اتصال مستمر و مداوم با مردم را از ویژگی های منحصر به فرد فراجا برشمرد و اظهار داشت: حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم دو رمز و شرط موفقیت پلیس است و در سال های گذشته و در تجربه های گذشته نیز به این دو شرط توجه داشته و به همین خاطر هم موفقیت های قابل توجه و قابل تقدیری را بدست آورده است.
مرتضوی خاطر نشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از حرکت مؤثر فراجا در ماموریت اربعین و کسب رضایت مردم تقدیر کردند خود گواه بر این موفقیت که نتیجه حفظ اقتدار و اتصال با شئونات، مسایل، تقاضاها و نیازهای مردم است.
وی تصریح کرد: پلیس باید این مسئله ای که در ایام اربعین موجب رضایت جامع و کامل مردم و تقدیر مقام معظم رهبری شد را به عنوان یک دستاورد مهم در پیشاهنگ حرکت خود قرار دهیم و در سایر ماموریت ها هم با نگاه به این دو اصل مسایل و ماموریت ها و وظایف خود را پیش ببرد.
استاندار اصفهان گفت: تصورم این است که در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شئونات مختلف تخصصی، عملیاتی و میدانی لوازم و ابزار نظم و فکری این موضوع فراهم است و اگر یک هماهنگی ذیل نگاه هایی که فرماندهی انتظامی در اتصال با توصیه ها و راهبری و هدایت های داهیانه مقام رهبری در ساختار و سازمان انتظامی استان و کشور فراهم می کنند حرکت شود قطعاً موفقت های این فرماندهی روز افزون خواهد شد.
مرتضوی در خاتمه خاطر نشان کرد: برخود لازم می دانم از همه تلاش ها و مجاهدت هایی که نیروهای فراجا در جهت استقرار امنیت، آسایش و آرامش و پاسخگویی به تقاضاهای مردم دارند صممانه از این عزیزان تشکر کنم و از خداوند متعال می خواهم که فضل و رحمت واسعه خود به آنان عطا کند .

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.