تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 37441

پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در اصفهان

پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در شهر اصفهان خبر داد. پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ مسعود طریفی اظهار داشت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر عرضه لباس های غیر متعارف و خارج از عرف و فرهنگ

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در شهر اصفهان خبر داد.
پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ مسعود طریفی اظهار داشت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر عرضه لباس های غیر متعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در برخی از واحدهای صنفی فروش لباس شهر اصفهان طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی فروش لباس های زنانه و مردانه به صورت مشترک توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری کارشناسان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح بیش از 200 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و در نهایت 11 واحد صنفی که لباس های خارجی غیر متعارف که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را عرضه می کردند شناسایی و با دستور مرجع قضائی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین متصدیان 50 واحد صنفی اخطاریه پلمب دریافت کرده و 100 نفر دیگر در محل مورد تذکر، ارشاد و آگاهسازی قرار گرفتند.

سرهنگ طُریفی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی در واحدهای صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متصدیان این واحدها برابر قانون برخورد شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.