تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 38465

معضلات چندگانه اصفهان با اتحاد و همبستگی مسوولان رفع می‌شود

معضلات چندگانه اصفهان با اتحاد و همبستگی مسوولان رفع می‌شود

امام جمعه اصفهان: معضلات چندگانه اصفهان با اتحاد و همبستگی مسوولان رفع می‌شود امام جمعه اصفهان گفت: مشکلات و معضلات چندگانه این استان با اتحاد و همبستگی مسوولان نهادهای مختلف و با محوریت استانداری رفع می‌شود. به گزارش دنیای اسرار:پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان روز شنبه به نقل از آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اضافه کرد:

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه اصفهان:
معضلات چندگانه اصفهان با اتحاد و همبستگی مسوولان رفع می‌شود
امام جمعه اصفهان گفت: مشکلات و معضلات چندگانه این استان با اتحاد و همبستگی مسوولان نهادهای مختلف و با محوریت استانداری رفع می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار:پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان روز شنبه به نقل از آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: وحدت رویه و کلام مشترک رمز حل مشکلات استان است و می‌تواند موجب فائق آمدن بر مشکلات چند ۱۰ ساله استان شود.

وی در دیدار با استاندار اصفهان، ضمن قدردانی از همت عظیم و اراده پولادین ملت ایران و مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس همچون چهار دهه گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و خائنان زدند.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با پروژه های در دست اجرا در استان گفت: تمرکز زیادی در سال گذشته بر روی برخی از پروژه های استان داشتیم و پیشرفت های خوبی نیز در این باره حاصل شد.
سید رضا مرتضوی ابراز امیدواری کرد که برخی از پروژه ها در دولت کنونی به سرانجام برسد و افزود: اما مسائلی در مسیر اجرای برخی از پروژه ها وجود دارد که ما را نگران می‌کند.

وی با اشاره به برخی از مسائل طرح‌های در دست اقدام در استان، افزود: گزارشی از این دست پروژه ها به رییس جمهور ارائه شد و وی از آنها بازدید کرد.
مرتضوی، نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از پروژه‌ها و زمان‌بر بودن برخی دیگر برای طی کردن مراحل مطالعه و اجرا را بخشی از مشکلات پیش‌ روی استانداری اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: بعضی از پروژه ها در مسیر اجرا، مسائل اجتماعی پیدا می‌کنند یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که مانع تکمیل این پروژه هاست.
وی تصریح کرد: دستور رییس جمهور برای اجرای برخی از پروژه‌های اصفهان داده شد و با اعضای هیات دولت نیز رایزنی صورت گرفته اما تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه برای تسریع و توجه به آنها نیز ضرورت دارد و راهگشاست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.