تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر : 38539

ادارات برتر مخابرات اصفهان در ارزیابی نظام پیشنهادها معرفی شدند

ادارات برتر مخابرات اصفهان در ارزیابی نظام پیشنهادها معرفی شدند

ادارات برتر مخابرات اصفهان در ارزیابی نظام پیشنهادها معرفی شدند طبق ارزیابی نظام پیشنهادها در سطح ۶۷ اداره مخابرات منطقه اصفهان و بر مبنای شاخص‌های سرانه ارائه و تصویب پیشنهاد، ادارات برتر مشخص شدند. به گزارش دنیای اسرار: براساس مکاتبه مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان ، طبق این ارزیابی ادارات بازاریابی و فروش

Print Friendly, PDF & Email

ادارات برتر مخابرات اصفهان در ارزیابی نظام پیشنهادها معرفی شدند

طبق ارزیابی نظام پیشنهادها در سطح ۶۷ اداره مخابرات منطقه اصفهان و بر مبنای شاخص‌های سرانه ارائه و تصویب پیشنهاد، ادارات برتر مشخص شدند.

به گزارش دنیای اسرار: براساس مکاتبه مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان ، طبق این ارزیابی ادارات بازاریابی و فروش خانگی‌ با امتیاز ۱۷.۵ رتبه اول، مخابرات شهرستان نائین‌ با امتیاز ۱۵.۴ رتبه دوم و نگهداری و پشتیبانی سیستم‌های دسترسی (کافو نوری)‌ با امتیاز ۱۲.۴ رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است به‌منظور تقدیر از مشارکت کارکنان، مبلغ پاداش نقدی حوزه‌های برتر به ترتیب ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ، ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده که صرفاً بین کارکنان مؤثر در نظام پیشنهادها توزیع می‌شود.

همچنین از اداره نظارت و آزمایش و تحویل شبکه دسترسی (رتبه چهارم) و اداره کارگزینی ( رتبه پنجم) به واسطه مشارکت فعال قدردانی شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.