تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
کد خبر : 16904

برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول‌های شوینده در خانواده‌ها

برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول‌های شوینده در خانواده‌ها

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیات امنا اقدام به خرید تمام تولیدات ماسک‌های شرکت‌های ایرانی می‌کند و آن را برای توزیع رایگان در بین خانواده‌ها در سراسر کشور در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار می‌دهد. به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایسنا: دکتر یوسفی با اعلام این خبر

Print Friendly, PDF & Email

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیات امنا اقدام به خرید تمام تولیدات ماسک‌های شرکت‌های ایرانی می‌کند و آن را برای توزیع رایگان در بین خانواده‌ها در سراسر کشور در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار می‌دهد.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایسنا: دکتر یوسفی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توزیع رایگان ماسک در کشور، علاوه بر ایجاد آرامش روانی در جامعه، بحث سوداگری و اختلال در نظم اجتماعی و اقتصادی کشور از بین می‌رود. با هماهنگی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ماسک در داروخانه‌ها به زودی ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: ماسک‌های خریداری شده و وارداتی به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه‌های سلامت و واحدهای بهداشتی در کشور در بین مردم به صورت توزیع می شود.

بنابر اعلام وبدا،‌ رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: ماسک‌ها و بسته های آموزشی وزارت بهداشت با اولویت استانهایی که در آنها موارد مثبت کووید۱۹ گزارش شده و به صورت همزمان در سایر استانها توزیع می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان