تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 17118

۱۲۰ هزار سبد بهداشتی بین خانوارهای کم بضاعت توزیع می شود

۱۲۰ هزار سبد بهداشتی بین خانوارهای کم بضاعت توزیع می شود

شهردار اصفهان خبر داد:  ۱۲۰ هزار سبد بهداشتی بین خانوارهای کم بضاعت توزیع می شود شهردار اصفهان از کاهش ظرفیت اتوبوسرانی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این ظرفیت به یک سوم کاهش یافته است تا ترددهای مردم در سطح شهر کمتر شود. به گزارش دنیای اسرار: قدرت اله نوروزی در

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان خبر داد:

 ۱۲۰ هزار سبد بهداشتی بین خانوارهای کم بضاعت توزیع می شود

شهردار اصفهان از کاهش ظرفیت اتوبوسرانی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این ظرفیت به یک سوم کاهش یافته است تا ترددهای مردم در سطح شهر کمتر شود.

به گزارش دنیای اسرار: قدرت اله نوروزی در برنامه «صدای شهر» با اشاره به اینکه نوروز با شکوفایی و امید همزاد است و با توجه به اینکه شهر یک موجود زنده است، اعتقاد داریم باید شهر در این فصل شکوفا شود، اظهار کرد: با اقداماتی که در شهر انجام گرفته، زمینه نشاط شهر فراهم شده است.

وی با اشاره به نورپردازی، المان سازی و فضاسازی برای شهر اصفهان در نوروز ادامه داد: برخی شهروندان با وجود شیوع کرونا در شهر، برای انجام کارهای ضروری خود در رفت و آمدند که برای زیباتر شدن چهره شهر، کاشت گل ها در نقاط مختلف انجام شده است. البته از شهروندان می خواهیم همه موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهند و فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند. 

شهردار اصفهان افزود: برای توزیع عادلانه خدمات، ۱۲۰ هزار سبد بهداشتی برای مقابله با کرونا تهیه شده که بین خانوارهای مناطق کمتر برخوردار توزیع و در منازل آنها تحویل می شود.   

وی بیان کرد: در روزهای اخیر متروی اصفهان را برای حفظ سلامتی مردم تعطیل کردیم و از شهروندان هم درخواست داریم در این روزها در منزل بمانند.   

نوروزی، از کاهش ظرفیت اتوبوسرانی اصفهان برای سرویس دهی به مردم خبر داد و گفت: این میزان به یک سوم کاهش یافته است و در صورت نیاز کمتر هم می شود.

وی همچنین با بیان اینکه دید و بازدیدهای مدیران شهری هم لغو شده است، تصریح کرد: مردم هم تبریک های نوروزی را با تلفن یا از طریق فضای مجازی انجام دهند.

اجرای طرح زوج و فرد با همکاری پلیس

شهردار اصفهان افزود: برای اینکه تجمعی در این شرایط در شهر انجام نشود مردم از حضور در گلستان شهدا، آرامستان های محلی و باغ رضوان خودداری کنند.

وی بیان کرد: همچنین برای کاهش ترافیک در شهر طرح زوج و فرد از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با همکاری پلیس اجرا می شود.

نوروزی با بیان اینکه انجام قسمتی از فعالیت ها در شهرداری را می توان به زمان دیگری موکول کرد اما برخی خدمات در شهرداری تعطیل شدنی نیست، گفت: آبیاری روزانه سه هزار و ۷۰۰ هکتار فضای سبز اصفهان، نظافت ۴۵۰ میلیون مترمربع از خیابان ها و معابر شهر و جمع آوری روزانه یک هزار تن پسماند از جمله خدمات تعطیل نشدنی و دائمی در شهرداری است که در همه روزها انجام می شود.

وی با بیان اینکه برخی کارمندان که قادر به انجام کار از خانه بودند، به آنها مرخصی داده شده و در حال دورکاری هستند، گفت: از همه کادر درمانی و نیروهای خدمات رسان مانند آتش نشانان، پاکبانان و نیروهای انتظامی که در این روزها فعالیت شبانه روزی دارند قدردانی می کنم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.