تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 31711

آشنایی با تعرفه های استاندارد طراحی سایت

آشنایی با تعرفه های استاندارد طراحی سایت

آشنایی با تعرفه های استاندارد طراحی سایت در ادامه شما را با تعرفه های استاندارد طراحی سایت بیشتر آشنا خواهیم کرد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از مهر، یکی از موارد موثر در تصمیم گیری برای سفارش طراحی سایت، قیمت آن است. پس از پرس و جو در خصوص امکانات و قیمت از شرکت های

Print Friendly, PDF & Email

آشنایی با تعرفه های استاندارد طراحی سایت
در ادامه شما را با تعرفه های استاندارد طراحی سایت بیشتر آشنا خواهیم کرد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از مهر، یکی از موارد موثر در تصمیم گیری برای سفارش طراحی سایت، قیمت آن است. پس از پرس و جو در خصوص امکانات و قیمت از شرکت های طراحی سایت و یا فریلنسرها، با تفاوت قیمت های چشم گیری مواجه می شویم. برخی تعرفه طراحی سایت بسیار بالا است و برخی هزینه ها بسیار کم. اما چه عواملی بر این قیمت ها تاثیر گذار هستند و علت اصلی این تفاوت ها در چیست؟

شرکت های طراحی سایت

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی این تفاوت قیمت، شرکتی است که برای طراحی انتخاب کرده‌ایم. برخی از شرکت ها صرفاً به این خاطر که برند شده اند و همچنین با سرچ در گوگل، در صفحه اول نمایش داده می شوند، هزینه های بسیار بالایی را برای طراحی وبسایت تعیین می کنند. قیمت سایت شرکتی و فروشگاهی را از تعرفه استاندارد، مقدار بیشتر دریافت می کنند و کاری را هم که تحویل می دهند هم سطح و یا شاید ضعیف تر از نتیجه ای باشد که شرکت دیگر با هزینه کم تر تحویل می دهد.

انتخاب فریلنسر

یکی دیگر از روش های سفارش سایت، انتخاب فریلنسر برای طراحی است. فریلنسر شخصی است که به صورت مستقل برای خود، کار می کند و وابسته به شرکتی نیست. این اشخاص اکثراً طراحی سایت را با قیمت بسیار پایین انجام می دهند و به همین خاطر است که بسیاری از افراد جذب آنان می شوند. اما چرا قیمت سایت فروشگاهی و یا شرکتی را کم در نظر می گیرند؟ خیلی از این افراد تخصص کافی و لازم برای طراحی و کدنویسی سایت را ندارند و فقط یک سایت ساده با امکانات اندک را تحویل می دهند. زمانی که یک شرکت متخصص طراحی سایت شما را برعهده گیرد، کار به یک نفر محول نمی شود بلکه یک تیم (برنامه نویس، طراح، گرافیست، تولید محتوا و …) طراحی را انجام می دهند.

آشنایی با تعرفه های استاندارد طراحی سایت

همچنین زمانی که با یک فریلنسر همکاری می کنید، با چالش های مختلفی رو به رو هستید. عدم ارسال دسترسی هاست، دامنه و پیشخوان سایت از دغدغه های مهمی است که هر صاحب سایتی پس از تحویل سایت با آن مواجه می شود.

نوع سایت طراحی شده

با توجه به امکانات و ویژگی هایی که برای سایت خود بخواهید، به صورت اختصاصی و یا وردپرسی طراحی می شود. سایت اختصاصی به این معناست که صفر تا صد طراحی برنامه نویسی می شود و این پروژه زمانبر و هزینه ی بالایی نیز خواهد داشت. اما نوع دیگری از طراحی سایت وجود دارد که توسط cms محبوب وردپرس است. وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که در این چند سال اخیر در بین طراحان محبوبیت پیدا کرده است. طراحی سایت با وردپرس در کنار تامین نیاز کسب و کارها و امکانات ویژه ای که دارد، هزینه ی مناسبی را نیز دارد که برای کسب و کارهای نوپا و کوچک بسیار پیشنهاد می شود.

هزینه سایت وردپرسی نسبت به اختصاصی پایین تر است. در برخی موارد با روش نیمه اختصاصی نیز می توان سایتی با قابلیت ویژه و کارآمد طراحی کرد که هزینه ی آن نیز مابین اختصاصی و وردپرسی است.

آشنایی با تعرفه های استاندارد طراحی سایت

انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت

حال پس از توضیحات داده شده نتیجه می گیریم که برای داشتن یک سایت حرفه ای و پیشرفت کسب و کار بهتر است با شرکتی معتبر همکاری داشته باشیم. همچنین این شرکت نیز در کنار تیم متخصص و نمونه کارها، قیمتی مناسب نیز برای طراحی داشته باشد. شرکت نرم افزاری صنوبر یکی از همین شرکت ها است. صنوبر بیش از یک دهه است که در زمینه برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی (حسابداری، چاپ چک، چاپ فاکتور، crm)، طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند و با سابقه ای درخشان همواره در راستای جلب رضایت مشتری می کوشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.