تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 32384

دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد ورود کرد

دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد ورود کرد

دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد ورود کرد دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم. به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام محمد جعفر منتظری گفت: بعضی مشکلات بررسی شد و عمده این

Print Friendly, PDF & Email

دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد ورود کرد

دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام محمد جعفر منتظری گفت: بعضی مشکلات بررسی شد و عمده این مشکلات نقدینگی بوده که امیدواریم با مرتفع شدن موانع شاهد رونق بیشتر صنایع باشیم.

وی افزود: امروز کشور نیازمند تولید، اشتعال و کارآفرینی است و از سویی با توجه به اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم در راستای حمایت از تولید کوتاهی نمی‌کنیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: در خصوص مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد از همان روز اول دادستانی قم و بروجرد ورود کرد و همچنین دستگاه قضائی کشور، اطلاعات و آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی ورود کرده اند.

وی ادامه داد: آزمایشات انجام شده اگرچه احتمالاتی وجود دارد اما نمی‌شود بر اساس احتمالات تصمیم گیری کرد.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: بحث مسمومیت با جدیت پیگیری می‌شود منتظر نظرات کارشناسان هستیم در صورتی که تخلف و سهل انگاری صورت گرفته باشد برخورد جدی خواهد شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.