تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 29103

پلیس راهور با پارک کامیون‌ها در کوچه‌های شهر مقابله کند

پلیس راهور با پارک کامیون‌ها در کوچه‌های شهر مقابله کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: پلیس راهور با پارک کامیون‌ها در کوچه‌های شهر مقابله کند عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کامیون‌ها با ورود به شهر در حال مزاحمت برای شهروندان هستند که یکی از مصادیق آن پارک در کوچه‌هاست، از پلیس راهور می‌خواهیم که در این زمینه اقدام کند تا مردم کمتر دچار مشکل

Print Friendly, PDF & Email

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

پلیس راهور با پارک کامیون‌ها در کوچه‌های شهر مقابله کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کامیون‌ها با ورود به شهر در حال مزاحمت برای شهروندان هستند که یکی از مصادیق آن پارک در کوچه‌هاست، از پلیس راهور می‌خواهیم که در این زمینه اقدام کند تا مردم کمتر دچار مشکل در این زمینه شوند.

به گزارش دنیای اسرار، احمد شریعتی در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه درگذشت یکی از کارکنان خدوم خدمات شهری در حین کار، اظهار کرد: کارگران فضای سبز، پاک‌بان‌ها و.. از نظر بیمه و خدمات درمانی در شرایط خوبی نیستند. خدمات رفاهی برای این کارکنان کم است بنابراین کمیته‌ای قرار است تشکیل شود تا به این موضوعات رسیدگی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه همیشه به دنبال این هستیم که نکات منفی را پررنگ کنیم، گفت: در عین حال، رویدادهای خوبی نیز در حال انجام است که باید دیده شود. به عنوان مثال می‌بینیم در گذر چهارباغ برنامه‌های خوب فرهنگی در حال انجام است که در این راستا همکاری بین سازمانی را شاهد هستیم. از کسانی که طرح و برنامه‌ای برای کار فرهنگی در این گذر دارند می‌خواهیم که پیشنهادات خود را برای تداوم چنین برنامه‌هایی ارائه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر گفت: از سازمان اتوبوسرانی می‌خواهیم که تسهیلات مناسبی را برای رفت و آمد مردم در این شب‌ها فراهم کند.

وی در ادامه گفت: کامیون‌ها با ورود به شهر در حال مزاحمت برای شهروندان هستند که یکی از مصادیق آن پارک در کوچه‌هاست. از پلیس راهور می‌خواهیم که در این زمینه اقدام کند تا مردم کمتر دچار مشکل در این زمینه شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.