تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 2612

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می گردد

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می گردد

پایگاه خبری دنیای اسرار آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می گردد این آزمون طی روزهای پنجشنبه  و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می گردد

این آزمون طی روزهای پنجشنبه  و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این آزمون در رشته های معماری ، عمران ،تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می گردد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی گفت : آزمون ورود به حرفه مهندسان در مهرماه سال ۹۶ در دو حوزه اصفهان و شهرستان کاشان برگزار شد که با توجه به استقبال خوب هم استانی های کاشانی و اجرای با کیفیت و موفق آزمون، امسال نیز همزمان با اصفهان در دانشگاه دولتی کاشان هم شاهد اجرای آزمون می باشیم.

وی اظهارداشت: تعداد داوطلبان شرکت در این آزمون در رشته های هفتگانه ساختمان حدود ۷۰۰۰ نفر می باشد که به نسبت دوره گذشته ۱۵۰۰ نفر کاهش یافته است.

همچنین امیر زاغیان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه وشهرسازی در این باره ابراز داشت: لازم است به اطلاع داوطلبان رسانده شود که ارایه کارت شناسایی آزمون به همراه یک عدد کارت شناسایی معتبر الزامی بوده و ضمن جزوه باز بودن آزمون، استفاده از رایانه شخصی، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی، میز نور، شیشه، کاربن و سایر وسایل مشابه ممنوع می باشد.

وی همچنین اشاره کرد نتایج آزمون طی ماههای آینده به اطلاع متقاضیان می رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه وشهرسازی را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی می شوند و پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت می کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.