تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 33727

آموزش ۷۳ درصد از فرهنگیان استان اصفهان در خصوص آسیب‌های اجتماعی انجام شده است

آموزش ۷۳ درصد از فرهنگیان استان اصفهان در خصوص آسیب‌های اجتماعی انجام شده است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش: آموزش ۷۳ درصد از فرهنگیان استان اصفهان در خصوص آسیب‌های اجتماعی انجام شده است معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: ۷۳ درصد از فرهنگیان استان در قالب طرح مرهم آموزش دیده اند؛ این آموزش‌ها در شورای مدرسه و با حضور مسئولان

Print Friendly, PDF & Email

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش:

آموزش ۷۳ درصد از فرهنگیان استان اصفهان در خصوص آسیب‌های اجتماعی انجام شده است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: ۷۳ درصد از فرهنگیان استان در قالب طرح مرهم آموزش دیده اند؛ این آموزش‌ها در شورای مدرسه و با حضور مسئولان و مشاوران آموزش و پرورش ارائه می‌شود تا علایم بروز آسیب‌های اجتماعی به کادر مدرسه آموزش داده شود.

 

به گزارش دنیای اسرار، مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به اجرای طرحی به نام مرهم کردیم و نقشه‌ای را برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ طراحی کردیم تا مواردی نظیر افسرگی، اضطراب، خشم و رفتارهای پرخطر را در دانش‌آموزان کاهش دهیم.

 

وی با اشاره به اجرای آزمون‌های رصد سلامت روان برای دانش‌آموزان پایه‌های هشتم بیان داشت: این آزمون برای بررسی رفتارهای پرخطر در میان دانش‌آموزان شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

 

نم‌نبات ادامه داد: در طول سال تحصیلی گذشته بیش از چهارهزار تماس با خط نماد انجام شده و به بیش از ۳۴ هزار دانش‌آموز که نیاز به مشاوره و همراهی داشته‌اند خدمات حضوری ارائه شده است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تشریح طرح مرهم اذعان داشت: برای اجرای این طرح سه گام در نظر گرفته شده است که در گام اول به آموزش همکاران فرهنگی، در گام دوم به آموزش والدین و در نهایت به آموزش دانش‌آموزان خواهیم پرداخت.

 

وی از آموزش دیدن ۷۳ درصد از فرهنگیان استان در قالب طرح مرهم خبرداد و اضافه کرد: این آموزش‌ها در شورای مدرسه و با حضور مسئولان و مشاوران آموزش و پرورش ارائه می‌شود تا علایم بروز آسیب‌های اجتماعی به کادر مدرسه آموزش داده شود.

 

نم‌نبات با بیان این‌که برای آموزش والدین دانش‌آموزان در نواحی و مناطق استان اصفهان اقدام شده است تصریح کرد: برای ورود به این مرحله، که دومین مرحله از طرح است، نیازمند نیروی متخصص و حمایت ارگان‌هایی نظیر بهزیستی، بهداشت و نیروی انتظامی هستیم.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش دانش‌آموزان گام بعدی این طرح است که نیازمند همراهی دستگاه‌های مرتبط است تا با قدام به موقع فرآیند آموزش دانش‌آموزان کامل شود.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.