تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۶
کد خبر : 3370

ارائه خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بصورت اپلیکیشن موبایل

ارائه خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بصورت اپلیکیشن موبایل

پایگاه خبری دنیای اسرار به زودی محقق خواهد شد؛   ارائه خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بصورت اپلیکیشن موبایل   در راستای چابک سازی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و به منظور توسعه خدمات دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات مکانیزه به مشتریان و ذینفعان شرکت ملی پخش، بهره

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

به زودی محقق خواهد شد؛

 

ارائه خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بصورت اپلیکیشن موبایل

 

در راستای چابک سازی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و به منظور توسعه خدمات دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات مکانیزه به مشتریان و ذینفعان شرکت ملی پخش، بهره برداری از موبایل اپلیکیشن درخواست فرآورده در دستور کار شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در این راستا و باتوجه به بازنویسی سامانه فروش فرآورده های نفتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا امکان بهره برداری از سامانه جدید از طریق دستگاه های تلفن هوشمند میسر خواهد بود.

همچنین، طراحی و پیاده سازی امکان مشاهده درخواست های ثبت شده در سامانه تجارت آسان از طریق موبایل اپلیکیشن آغاز شده است که با استفاده از آن میزان سوخت تایید شده در خواست های متقاضیان از طریق حساب کاربری قابل مشاهده می باشد.

برپایه این گزارش، امکان ثبت نام متقاضیان سوخت پس از احراز هویت سیستمی، اطلاع رسانی و دریافت دستورالعمل ها، امکان ثبت درخواست سوخت و ثبت کاربردهای زیرمجموعه از دیگر امکانات در دست اقدام این اپلیکیشن می باشد.

به این منظور شناسایی و بررسی منابع موجود از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به منظور دسترسی به اطلاعات GIS و تشکیل جلساتی با حضور نمایندگان مدیریت های برنامه ریزی و تامین و توزیع و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح انجام شده و قرارداد آن به زودی نهایی و منعقد خواهد شد.

این سامانه در حال حاضر در شش منطقه آذربایجان شرقی، آبادان، البرز، زاهدان، استان مرکزی و یزد به صورت آزمایشی در دست اجرا است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.