تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 11601

استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر به شهرداری ها است

استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر به شهرداری ها است

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرحمسکن مهر کشور؛ استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر بهشهرداری ها است به گزارش دنیای اسرار:در سفر یک روزه احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر به شهرهای شهرضا و دهاقان و تشکیل جلسه در این شهرها مشکلات  مسکن مهر

Print Friendly, PDF & Email

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرحمسکن مهر کشور؛

استان اصفهان پیشتاز در تحویل آماده سازی مسکن مهر بهشهرداری ها است

به گزارش دنیای اسرار:در سفر یک روزه احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر به شهرهای شهرضا و دهاقان و تشکیل جلسه در این شهرها مشکلات  مسکن مهر این دو شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

مهرآبادی قائم مقام وزیر پس از بازدید از مسکن مهر شهرضا در جلسه ای که برای رفع مشکلات مسکن مهر این شهر در محل  اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار گردیدگفت : مسکن مهر شهرضا به مساحت تقریبی ۵۰ هکتار برای تعداد ۱۷۴۹ واحد تعاونی و۱۶۲۴ واحد سه جانبه پیش بینی و اجرا گردیده است.

وی ادامه داد : تمامی۱۷۴۹ واحد تعاونی تکمیل و تحویل متقاضیان گردیده و از تعداد واحدهای سه جانبه ۱۲۰ واحد باقی مانده که تا پایان مهرماه سال جاری تحویل متقاضیان می گردد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهرافزود : در سطح کشور سیاست کلی این است که مسکن مهر به شهرداری ها تحویل داده شودو در اغلب شهرهای کشور نیز این اتفاق افتاده است .

اصغری مهرآبادی اظهار داشت : در استان اصفهان  آماده سازی بیش از ۶۰ سایت مسکن مهر، بهشهرداری ها تحویل داده شده که استان اصفهان در کل کشور در این زمینه پیشتاز است .

وی افزود : پس از تشکیل کارگروه و بررسی هزینه های لازم جهت آماده سازی ، سایت مسکن مهر شهرضا نیز تحویل شهرداری خواهد شد .

در ادامه این سفر از مسکن مهر دهاقان نیز بازدید و مسائل و مشکلات این سایت ها که شامل کمبود فضای آموزشی در این منطقه ، عدم وجود سیستم فاضلاب، تقویت سیل بندضلع جنوبی مسکن مهر ، دور کردن دامداری ها از سایت مسکن مهر دهاقان و دفع آبهای سطحی بود مورد بررسی قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.