تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 14016

اهتزاز پرچم سرخ هلال احمر بادرود بر فراز قله یخچال همدان

اهتزاز پرچم سرخ هلال احمر بادرود بر فراز قله یخچال همدان

اهتزاز پرچم سرخ هلال احمر بادرود بر فراز قله یخچالهمدان رئیس جمعیت هلال احمر بادرود از صعود نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به قله یخچال ، بام استان همدان خبر داد . به گزارش دنیای اسرار: دکترعلی کفاشی با بیان این خبر گفت : تیم ۵ نفره نجاتگران امداد کوهستان جمعیت هلال

Print Friendly, PDF & Email

اهتزاز پرچم سرخ هلال احمر بادرود بر فراز قله یخچالهمدان

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود از صعود نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به قله یخچال ، بام استان همدان خبر داد .

به گزارش دنیای اسرار: دکترعلی کفاشی با بیان این خبر گفت : تیم ۵ نفره نجاتگران امداد کوهستان جمعیت هلال احمر بادرود به سرپرستی نجاتگر یکم ، حمیدرضا گودرزی به قله سه هزار و ۵۸۰ متری یخچال معروف به بام استان همدان صعود کرد .

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه توان افزایی و تمرین نجاتگران برای آمادگی بهتر در انجام ماموریت های امدادی در مناطق کوهستانی و صعب العبور می باشد ، گفت: در این صعود علاوه بر کوهنوردی ،امدادگران آموزش های لازم را در خصوص فرود آمدن از صخره ها و فضاهای معلق را فراگرفتند.


گفتنی است سعید حیدری ، ابوالفضل سپهری ، امیر حسین گودرزی و حمیدرضا نژاد اکبر از دیگر اعضای این تیم ۵ نفره صعود کننده بودند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.