تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 26263

با همت و برنامه ریزی شبکه جوانان رضوی اصفهان در روز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شهر خوراسگان میزبان کاروان سایه زیر خورشید بود.

با همت و برنامه ریزی شبکه جوانان رضوی اصفهان در روز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شهر خوراسگان میزبان کاروان سایه زیر خورشید بود.

به گزارش دنیای اسرار:خادمین حرم امام رضا(ع) با حضور در مرکز باروری و ناباروری اصفهان موجبات شادمانی و امید را در خانواده ها و کادر درمان به وجود آورد.سپس با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ادای احترام به مقام شهدا نمودند. خادمان حریم آستان مقدس رضوی با پرچم متبرک گنبد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:خادمین حرم امام رضا(ع) با حضور در مرکز باروری و ناباروری اصفهان موجبات شادمانی و امید را در خانواده ها و کادر درمان به وجود آورد.سپس با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ادای احترام به مقام شهدا نمودند.

خادمان حریم آستان مقدس رضوی با پرچم متبرک گنبد مطهر و نمک متبرک موجبات تبرک بخشیدن بسته های کمک های مومنانه را فراهم نمودند.

خادمان حرم سراسر نور امام رضا(ع) با حضور در معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۵ ضمن قرائت زیارت خاصه از خادمین مردم ( پارکبانان ، آتش نشانان و نیروی انتظامی تجلیل نمودند)
کاروان زیر سایه خورشید با حضور در مرکز درمانی امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان موجبات شادی خادمان سلامت و بیماران را فراهم نمودند ؛ همچنین با حضور در مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده ابوالعباس(ع) در بین جوانان با اهداء نمک متبرک حرم خستگی تحصیل را از وجود آنها برون نمود.
خادمین حضرت امام رضا(ع) با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس حاج علی امینی ضمن احترام به مقام جانبازان جنگ تحمیلی تقدیر و تشکر نمودند. و همچنین با حضور در منزل شهید اصغر قضاوی از مادر ایشان تجلیل کردند.

خبرنگار:ناهید مهتری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.