تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
کد خبر : 33719

برپایی ویژه برنامه «شب شهناز» در هنرسرای خورشید

برپایی ویژه برنامه «شب شهناز» در هنرسرای خورشید

مدیر دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد: برپایی ویژه برنامه «شب شهناز» در هنرسرای خورشید مدیر دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد جلیل شهناز با نام «شب شهناز» در روز چهارم خردادماه در هنرسرای خورشید خبر داد. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

مدیر دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برپایی ویژه برنامه «شب شهناز» در هنرسرای خورشید

مدیر دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد جلیل شهناز با نام «شب شهناز» در روز چهارم خردادماه در هنرسرای خورشید خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سجاد رضایی با اعلام این خبر گفت: برنامه «شب شهناز» به مناسبت سالروز درگذشت استاد جلیل شهناز تارنواز برجسته اصفهانی (مصادف با ۲۷ خردادماه) و با حضور و اجرای موسیقی توسط برخی از نوازندگان تار از قبیل مهران اعظمی کیا، پویان جمشیدی، فرید اسماعیلی، پیمان زرگر، همایون جهانشاهی، سجاد عابدی، رفیع بنی‌هاشمی، علی نعمت اللهی، مجید حسابی، سعید مزدک و مسعود گل باغ مهیاری برگزار می‌شود.

او افزود: این برنامه روز چهارم خردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ در هنرسرای خورشید میزبان علاقمندان به شخصیت این هنرمند برجسته و هنر موسیقی است.

مدیر دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان اظهارکرد: تارنوازی توسط شش گروه موسیقی در دستگاه‌های مختلف از قبیل شور، ابوعطا، همایون و اصفهان و… که پنج اجرای آن دونوازی تار و تنبک و یک اجرای تک‌نوازی تار است، از بخش های این برنامه است.

او با بیان اینکه شرکت در این مراسم برای عموم علاقمندان رایگان است، خاطرنشان کرد: استاد شهناز به بداهه‌نوازی معروف است و به همین دلیل اجرای موسیقی در این برنامه فقط به تارنوازی اختصاص دارد و در آن آواز اجرا نمی‌شود.

رضایی همچنین خبر داد: دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان از آلبومی با عنوان «زخمه‌ای بر دوسلدورف» که به تارنوازی به سبک استاد شهناز اختصاص دارد تا ماه آینده رونمایی می کند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.