تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 31100

برگزاری چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در منطقه ارامنه اصفهان

برگزاری چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در منطقه ارامنه اصفهان

برگزاری چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در منطقه ارامنه اصفهان به گزارش  دنیای اسرار: ویژه برنامه چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در منطقه ارامنه اصفهان با حضور ۱۲۰ دانش آموز مقطع ابتدایی دبستان ارمن برگزار شد. مدیر آبفای منطقه دو در این برنامه به اهمیت برگزاری جشنواره نخستین واژه برای دانش آموزان اشاره و بیان کرد: دانش

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در منطقه ارامنه اصفهان

به گزارش  دنیای اسرار: ویژه برنامه چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در منطقه ارامنه اصفهان با حضور ۱۲۰ دانش آموز مقطع ابتدایی دبستان ارمن برگزار شد.

مدیر آبفای منطقه دو در این برنامه به اهمیت برگزاری جشنواره نخستین واژه برای دانش آموزان اشاره و بیان کرد: دانش آموزان به عنوان سفیران آب نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در خانواده های خود و در سطح جامعه ایفا می کنند.

امیر حسین رحیمی با بیان این که وضعیت سد زاینده رود و منابع آبی استان در شرایط نامناسبی قرار دارد بیان کرد: با این شرایط تنها راه گذر از این دوران کم آبی، صرفه جویی و درست مصرف کردن آب است و باید زندگی خود را با  شرایط کم آبی برنامه ریزی کنیم.

گفتنی است در این جشنواره برنامه های مختلف و متنوعی از جمله ارائه چگونگی روش های بازیابی آب خاکستری توسط دانش آموزان، اجرای مسابقه، شعر، نمایش عروسکی و ….. برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.