تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 31105

«تشریح اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تا پایان آبان ماه»

«تشریح اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تا پایان آبان ماه»

رییس کل دادگستری استان: «تشریح اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تا پایان آبان ماه» به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در تشریح اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بیان داشت: در حوزه مراقبت الکترونیک(پابند) تعداد احکام صادره در ۸

Print Friendly, PDF & Email

رییس کل دادگستری استان:

«تشریح اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تا پایان آبان ماه»

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در تشریح اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بیان داشت: در حوزه مراقبت الکترونیک(پابند) تعداد احکام صادره در ۸ ماهه امسال ۶۷۶ نفر و در حال مراقبت تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱، ۸۲۹ نفر می باشد.

 وی افزود: ملاقات خانواده زندانیان در ۸ ماهه امسال۶۴۴۰۰ مورد بوده که از این تعداد ده درصد آن بصورت الکترونیک و مجازی بوده است.

ایشان همچنین در خصوص میزان اشتغال زندانیان استان اعلام داشت: از کل محکومین موجود در زندانهای استان ۵۳ و نیم درصد آنها اشتغال بکار دارند.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در حوزه حل و فصل دعاوی از طرق غیرقضایی با فعالیت ۱۵ شعبه جهت افزایش صلح و سازش در زندان­های استان تا پایان آبان ماه، ۱۵۲۱ مورد رضایت اخذ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تصریح کرد: در زمینه اصلاح مجرمان نیز شاهد کاهش ۴۲ درصدی نسبت زمان ماندگاری محکومان مالی و کاهش ۴ درصدی زمان ماندگاری متهمان به نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته بوده­ ایم.

____________________________________________________________________________________________

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.