تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 32464

تعاونی‌های استان اصفهان ۵۴ میلیون دلار کالا صادرات کردند

تعاونی‌های استان اصفهان ۵۴ میلیون دلار کالا صادرات کردند

در سالجاری، تعاونی‌های استان اصفهان ۵۴ میلیون دلار کالا صادرات کردند به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت:شرکت‌های تعاونی استان در سالجاری با ۵۴ میلیون دلار صادرات مستقیم و غیر مستقیم رتبه چهارم کشور را کسب کردند.   روح‌الامین امیری روز پنجشنبه در گفت و

Print Friendly, PDF & Email

در سالجاری،

تعاونی‌های استان اصفهان ۵۴ میلیون دلار کالا صادرات کردند

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت:شرکت‌های تعاونی استان در سالجاری با ۵۴ میلیون دلار صادرات مستقیم و غیر مستقیم رتبه چهارم کشور را کسب کردند.

 

روح‌الامین امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صادرات محصولات تولیدی و خدمات، زمینه بهره وری و افزایش کیفیت محصولات و خدمات تعاونی ها را فراهم می‌کند و به عنوان یکی از گزینه‌ها در افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

 

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان اظهار داشت: تحقق این امر می‌تواند ارزآوری و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی و همچنین توسعه بازار شرکت های تعاونی را فراهم آورد.

 

وی دامه داد : صادرات بخش تعاون در سال جاری در کشور حدود یک هزار و ۵۶ میلیون دلار بوده است که استان اصفهان با حدود ۵۴ میلیون دلار رتبه چهارم کشور را داراست.

 

امیری اضافه کرد: تعاونی یکی از کارآمدترین الگوهای توسعه اقتصادی و اجتماعی برای تحقق اهدافی همچون مردمی‌سازی اقتصاد، توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع و امکانات، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و رفاه اقشار کم درآمد و متوسط جامعه است.

 

۴ درصد از اشتغال کشور با بیش از ۵۴ هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های استان اصفهان ایجاد شده است و ۶ درصدی تعاونی‌های فعال کشور در اصفهان قرار دارد.

 

هم اینک ۶ هزار و ۷۵۶ تعاونی فعال و غیرفعال و در دست اجرا در اصفهان وجود دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.