تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
کد خبر : 31412

تماس برای صدور کارت هوشمند،بیمه طلایی و.. به‌نام سازمان تأمین اجتماعی کلاهبرداری است

تماس برای صدور کارت هوشمند،بیمه طلایی و.. به‌نام سازمان تأمین اجتماعی کلاهبرداری است

هشدار به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران؛ تماس برای صدور کارت هوشمند،بیمه طلایی و.. به‌نام سازمان تأمین اجتماعی کلاهبرداری است هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان،بیمه طلایی،بیمه تکمیلی،کارت تخفیف و هر خدمت بیمه‌ای

Print Friendly, PDF & Email
هشدار به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران؛

تماس برای صدور کارت هوشمند،بیمه طلایی و.. به‌نام سازمان تأمین اجتماعی کلاهبرداری است

هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان،بیمه طلایی،بیمه تکمیلی،کارت تخفیف و هر خدمت بیمه‌ای و درمانی کلاهبرداری است.

بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی، شماره تلفن و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند؛ لازم است که عموم مردم به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به اداره حراست سازمان تامین اجتماعی و پلیس اطلاع دهند.

لازم به یادآوری است مخاطبین محترم سازمان تأمین اجتماعی توجه داشته باشند که الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

بیمه‌شدگان و مستمری بگیران این سازمان در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه، موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع داده و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

سامانه تلفنی ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.