تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
کد خبر : 32966

دیدار مسئولان شهرستان خمینی‌شهر با خانواده مرحوم دانیال مومزائی اهدا کننده عضو که به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید 

دیدار مسئولان شهرستان خمینی‌شهر با خانواده مرحوم دانیال مومزائی اهدا کننده عضو که به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید 

  به گزارش دنیای اسرار:به همت کانون بانوان خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر و کانون محله ای امام رضا(ع) محله جوی آباد، دیدار خادمیاران رضوی با حضور خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا (ع) و با حضور حجه فروش دبیر کانون خدمت رضوی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین نقدعلی

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:به همت کانون بانوان خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر و کانون محله ای امام رضا(ع) محله جوی آباد، دیدار خادمیاران رضوی با حضور خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا (ع) و با حضور حجه فروش دبیر کانون خدمت رضوی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودآبادی امام جمعه خمینی شهر، سلیمی فرماندار شهرستان و برخی دیگر از مسولین از خانواده دانیال مومزائی که با اهدای اعضایش به ۴ نفر زندگی تازه بخشید، در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی به تشریح ابعاد دینی، اعتقادی و ارزشی اهدای عضو پرداخت.

ایشان بیان کردند: انسان ها در زندگی از ابعاد مختلف می توانند برای دیگران منشاء خیر و برکت باشند و یا جانی را نجات دهند و کاری که این خانواده کردند و با اهدای اعضای بدن عزیزشان جان چند انسان نیازمند را نجات دادند و گل خنده بر لبان خانواده هایی جاری کردند قطعاً این اقدام در پیش خداوند متعال خیلی ارزش دارد و مردم نیز به این اقدام خداپسندانه معنوی احترام می گذارند.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر گفت: امروز بین ما ایرانی ها و بویژه در شهرستان خمینی‌شهر جایگاه ایثار و گذشت وسیع است که تقدیم ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر گواهی این مدعاست.

«دانیال پسر خیلی خوش‌قلب و مهربانی بود.» این‌ها را مادر دانیال مومزائی می‌گوید. دانش‌آموز ۱۶ساله خمینی‌شهری که در اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد. دانیال دانش‌آموز پایه دهم رشته ماشین‌ابزار هنرستان آزادی و پسر دوم یک خانواده‌ی کوچک سه‌نفره است. یک خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد و پدرش، وقتی او هنوز به دنیا نیامده بود، فوت می‌کند.

 

مادر دانیال در مورد روز حادثه چنین می‌گوید: «پسرم روز ۲۸ فروردین‌ماه وقتی بعد از اتمام مدرسه راهی محل کار خود در کارگاه تراشکاری بود تصادف کرد و بلافاصله علایم حیاتی او قطع شد. پس از تماس با اورژانس، نیروهای امدادی به‌سرعت بالای سر او آمدند و با تلاش آن‌ها دانیال احیا شد و او را در بیمارستان آیت‌الله اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر بستری کردیم.» ضرورت مراقبت از دانیال در بخش ICU تیم پزشکی را مجاب می‌کند که او را به بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد انتقال دهند اما تلاش‌ها نتیجه نمی‌دهد و وی در نهایت دچار مرگ مغزی می‌شود.

 

پس از اطلاع از وضعیت حیاتی دانیال، مادرش بدون هیچ تعللی تصمیم خود را می‌گیرد و با اهدای اعضای فرزندش به بیماران نیازمند موافقت می‌کند…

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.