تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 31478

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛ راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، روح‌الله ابوطالبی گفت: مرکز ساماندهی و

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، روح‌الله ابوطالبی گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری، ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال با هدف جمع‌آوری و هدایت این کودکان از سطح شهر برای نخستین‌بار در اصفهان با همکاری اداره کل بهزیستی استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز ساماندهی و غربالگری ویژه کودکان متکدی زیر ۱۸ سال، از حرکت‌های بی‌سابقه در مدیریت شهری است که به صورت ویژه در دستور کار اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

این مقام مسئول بیان داشت: شهرداری با همکاری فرمانداری و اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای ساماندهی کودکان متکدی (زیر ۱۸ سال) شامل پسران و دختران در مرکز ساماندهی و هدایت، زیر نظر اداره کل بهزیستی اقدام می‌کند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز غربالگری کودکان متکدی در حال تجهیز است و به‌زودی افتتاح می‌شود، در این مراکز برای نخستین‌بار در شهر اصفهان به صورت تخصصی به هدایت، غربالگری و ساماندهی کودکان متکدی زیر ۱۸ سال پرداخته می‌شود و اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص این مرکز صورت گرفته است.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.