تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 14255

رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی ۶ماهه

رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی ۶ماهه

رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی ۶ماهه به گزارش دنیای اسرار :گسترش ارتباطات در نقاط کوهستانی شهرستان فریدونشهر :نقش واهمیت مخابرات درجامعه برکسی پوشیده نیست و لازم است که درجهت توسعه ارتباطات گام های اساسی برداشته شود . حمید رضا عطایی رئیس مخابرات شهرستان فریدون شهر بااعلام این مطلب در

Print Friendly, PDF & Email

رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی ۶ماهه

به گزارش دنیای اسرار :گسترش ارتباطات در نقاط کوهستانی شهرستان فریدونشهر :نقش واهمیت مخابرات درجامعه برکسی پوشیده نیست و لازم است که درجهت توسعه ارتباطات گام های اساسی برداشته شود .
حمید رضا عطایی رئیس مخابرات شهرستان فریدون شهر بااعلام این مطلب در برنامه رادیویی چتر ارتباط افزود : فریدون شهر در سال ۱۳۶۱ برای نخستین بار با نصب ۵۰۰ خط تلفن ثابت در مرکز شهدای این شهر مورد بهره برداری قرارگرفت ودر حال حاضر با تلاش های انجام شده داری حدود ۱۱ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه می باشد.
عطایی گفت : ضریب نفوذ تلفن ثابت سیمی در این شهرستان ۳۱٫۶۷ درصد میباشد که این امار شامل ۹ روستای این شهرستان بوده و مابقی روستاها فاقد تلفن سیمی هستند . برگردان تلفن های GSM روستایی بر روی شبکه تلفن همراه کمک شایانی به مشترکان در استفاده از سیم کارت اعتباری جهت برقراری ارتباط در این شهرستان نموده است .
عطایی عنوان کرد : ۹۵ درصد از مردم در این شهرستان از مزایای ارتباطات و پوشش آنتن دهی خوبی برخوردار هستند .اگر چه مردم مخابرات را متولی ارتباطات می دانند اما این نکته حایز اهمیت است که تامین اعتبار در داخل روستا و همینطور مناطق کمتر توسعه یافته وظیفه دولت است که در قالب طرح USO تامین اعتبار می گردد .
رییس مخابرات شهرستان فریدونشهر در پایان تاکید نمود : امیدواریم بزودی با تامین برق و رفع مشکلات جاده ای ، با پیاده سازی طرح USO از طرف دولت ، مشکل ارتباطات هم در روستاهای کم جمیعت این شهرستان رفع گردد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.