تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
کد خبر : 19370

رشد ۵۳ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۹ تیر

رشد ۵۳ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۹ تیر

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود، موفق به ثبت ۵۳ هزار و ۴۰۵ واحدی شد و به یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۵۷۷ واحد رسید. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایمنا: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز_ یکشنبه ۲۹ تیرماه_ با افزایش ۵۳ هزار و

Print Friendly, PDF & Email

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود، موفق به ثبت ۵۳ هزار و ۴۰۵ واحدی شد و به یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۵۷۷ واحد رسید.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایمنا: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز_ یکشنبه ۲۹ تیرماه_ با افزایش ۵۳ هزار و ۴۰۵ واحدی به یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۵۷۷ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به افزایش ۱۴ هزار و ۷۰۵ واحدی شاخص کل هم وزن، ۳۵ هزار و ۵۹ واحدی شاخص قیمت، ۱۴ هزار و ۸۵ واحدی شاخص بازار اول، ۱۲۴ هزار و ۳۳۰ واحدی شاخص بازار دوم، ۴۴ هزار و ۳۴۶ واحدی شاخص صنعت، ۳۲۳۰ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۲۰۱۹ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۱۲ هزار و ۸۴۴ میلیون سهم بود که طی دو میلیون و ۳۳ هزار و ۶۰۰ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات به ۲۱۳ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۵۷ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۶۹ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای “ثاختح”، ” پترول” و “وملی” بیشترین افزایش قیمت و نمادهای “چفیبر”، “فسرب” و “زمگسا” بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.