تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 12965

روابط عمومی به منزله فرصت شناسی برای شرکت است

روابط عمومی به منزله فرصت شناسی برای شرکت است

شراره عبدالله زاده: روابط عمومی به منزله فرصت شناسی برای شرکت است به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان گفت: روابط عمومی در خارج از یک مجموعه،نقش یک سفیر را ایفا می کند و در داخل مجموعه به عنوان یک نظم دهنده است. این

Print Friendly, PDF & Email

شراره عبدالله زاده:

روابط عمومی به منزله فرصت شناسی برای شرکت است

به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان گفت: روابط عمومی در خارج از یک مجموعه،نقش یک سفیر را ایفا می کند و در داخل مجموعه به عنوان یک نظم دهنده است. این نگرش هوشمندانه ای است که درجهت ارتقاء سطح مهارت و دانش متخصصان و کارشناسان روابط  عمومی در توسعه کسب و کارهای متفاوت گام های بلندی برداریم  . باید به این نکته توجه کرد که روابط عمومی  فقط این نیست که روی خارج از سازمان تمرکز کند. بلکه روابط عمومی می تواند نقش  عمده ای در پشتیبانی همان سازمان در زمینه های مختلف داشته باشد.

شراره عبدالله زاده با اشاره به اینکه یک روابط عمومی عالی در کسب و کار به معنی راه‌اندازی ارتباط مستمر است افزود:نقش روابط عمومی در کسب و کار محلی می تواند به منبع داده ای عالی برای تاثیرگذاریبر مخاطبان داشته باشد. از طرف دیگر کاربرد روابط عمومی می تواند در بسط فرهنگ  تجارت سالم و سودده، موثر باشد و همچنین کاربرد روابط عمومی می تواند رویکرداخلاقی کسب و کار و تجارت را تقویت و تضمین کند.

مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با اشاره به اینکه ارتباطات در توسعه کسب و کار نقش مهمی دارد تصریح کرد: ارتباطات به مدیریت شهرت در کسب و کار در میان رقبا کمک خواهد کردو همچنین اعتبار برندینگ را ارتقاء خواهد داد. جامعه ارتباطات را تقویت خواهد کرد و روابط عمومی به منزله فرصت شناسی برای شرکت است. روابط عمومی می تواند امکان حضور آنلاین برای ارائه خدمات و محصولات یک کسب و کار را فراهم سازد.

وی افزود: درواقع وجود حوزه روابط عمومی و ارتباطات می تواند اطلاعات صحیح را در موقعیت های درست به افراد مورد نظر برای تحقق برند و شهرت یک شرکت ارائه دهد .

عبدالله زاده با تاکید بر آشنائی با ادبیات بازار کسب و کار و اشتغال و برنامه ریزی واقدام برای طراحی و اجرای الگوهای جدید بیان داشت: برنامه ریزی و اقدام برای طراحی و اجرای الگوی جامع توانمندسازی، اشتغال پذیری و کارآفرینی نیروی کار با هدف تربیت منابع انسانی کارآفرین و تأمین نیازهای منابع انسانی کارآفرینان و صاحبان کسب و کار از اهداف علوم ارتباطات در توسعه کسب و کار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.