تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 26134

رونمایی از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران

رونمایی از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو امروز از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران رونمایی کرد به گزارش دنیای اسراربه نقل از فارس، برگزارکنندگان بازیهای توکیو ۲۰۲۰ روز یکشنبه درهای دهکده ورزشکاران را به روی رسانه‌ها باز کردند و به روز رسانی پروتکل‌های مقابله با ویروس از جمله درمانگاه را در فاصله یک ماه قبل

Print Friendly, PDF & Email


کمیته برگزاری بازی‌های توکیو امروز از کلینیک اختصاصی مقابله با کرونا در دهکده ورزشکاران رونمایی کرد

به گزارش دنیای اسراربه نقل از فارس، برگزارکنندگان بازیهای توکیو ۲۰۲۰ روز یکشنبه درهای دهکده ورزشکاران را به روی رسانه‌ها باز کردند و به روز رسانی پروتکل‌های مقابله با ویروس از جمله درمانگاه را در فاصله یک ماه قبل از شروع بازی‌ها به نمایش گذاشتند.

کلینیک تب سنجی جدا از مرکز اصلی پزشکی برای آزمایش و جداسازی افراد مشکوک به ویروس یا تماس نزدیک کسانی که نمونه مثبت دارند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برگزارکنندگان قبل از مراسم افتتاحیه ۲۳ جولای (اول مرداد) در حال آماده‌سازی هستند و در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که این رویداد بزرگ برای ورزشکاران و مردم ژاپن امن خواهد بود.

کمیته برگزاری بازی‌ها امروز یکشنبه از کلینیک اختصاصی مقابله با ویروس کرونا رونمایی کرد و هشدار داد که نوشیدن مواد الکلی ممنوع است. پوسترهای هشداردهنده نیز در سراسر دهکده نصب شده تا ورزشکاران احتیاط لازم را داشته باشند. این دهکده می‌تواند ۱۸ هزار ورزشکار را در خود جای دهد.

ورزشکاران با محدودیت تردد روبه‌رو هستند و غیر از محل تمرین و سالن مسابقه اجازه تردد ندارند. شرکت‌کنندگان تنها چند روز قبل از مسابقه می‌توانند وارد دهکده شوند و ۴۸ ساعت بعد از پایان مسابقه باید محل را ترک کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.