تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 31371

سامانه بارشی استان اصفهان را فرا می‌گیرد

سامانه بارشی استان اصفهان را فرا می‌گیرد

به گزارش دنیایب اسرارکارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط وقت امروز شنبه تا اواخر روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا:محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موج جدید بارشی از مناطق

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیایب اسرارکارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط وقت امروز شنبه تا اواخر روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا:محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موج جدید بارشی از مناطق غربی وارد استان اصفهان می‌شود که بارش برف و باران را در مناطق غربی و جنوبی در پی خواهد داشت.

به گفته وی، این سامانه تا فردا بیشتر مناطق استان را در بر می‌گیرد و شدت آن برای مناطق غربی و نیمه شرقی و تا حدود مناطق مرکزی پیش بینی شده است که بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید را به‌همراه دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: همچنین از روز سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد.

رفیعی خاطر نشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعت به منفی چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.
وی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان منفی سه درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاشان با دمای هفت درجه بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.