تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 25011

سرویس اینترنت پر سرعت مخابرات در شهرستان دهاقان

سرویس اینترنت پر سرعت مخابرات در شهرستان دهاقان

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات شهرستان دهاقان گفت: مخابرات منطقه اصفهان با تعداد پنج هزار و ۲۴۸ پورت منصوبه و تعداد سه هزار و ۷۷۷ پورت مشغول به کار اینترنت پر سرعت در سطح شهرستان دهاقان، آماده ارائه سرویس های باند پهن به مردم عزیز این منطقه می باشد. حبیب الله دهقان زاد در برنامه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات شهرستان دهاقان گفت: مخابرات منطقه اصفهان با تعداد پنج هزار و ۲۴۸ پورت منصوبه و تعداد سه هزار و ۷۷۷ پورت مشغول به کار اینترنت پر سرعت در سطح شهرستان دهاقان، آماده ارائه سرویس های باند پهن به مردم عزیز این منطقه می باشد.

حبیب الله دهقان زاد در برنامه رادیویی چتر ارتباط با اشاره به سرویس های باند پهن مخابرات گفت: شرکت مخابرات، اینترنت پرسرعت ثابت را در دو نوع ADSL و فیبر نوری در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد که ADSL فناوری انتقال با سرعت بالا است و می تواند انتقال داده و تصویر را با سرعت بالا بدون اشغال بودن خط تلفن با سرعتی چندین برابر روش های قدیمی همچون برقراری ارتباط از طریق Dial-up فراهم کند.

وی افزود: معمولا تمامی شرکت های اینترنتی برای اطلاع از حجم باقیمانده ، خرید سرویس ، درخواست تخلیه و کلیه امور مشتریان خود، پنلی را برای مشترکان خود در نظر می گیرند و شرکت مخابرات ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست و برای مشترکین خود این پنل را ایجاد نموده است.

دهقان زاد ادامه داد: مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات می توانند از طریق سایت https://adsl.tci.ir/ وارد سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران شوند و با ثبت نام در این سامانه از کلیه امکانات آن استفاده کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.