تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
کد خبر : 32706

سرویس جستجوگر تلفن مشاغل ۱۱۸ در سامانه ی مخابرات من راه اندازی شد

سرویس جستجوگر تلفن مشاغل ۱۱۸ در سامانه ی مخابرات من راه اندازی شد

    به گزارش دنیای اسرار:سرویس جستجوگر تلفن مشاغل ۱۱۸ در سامانه ی مخابرات من (my.tci.ir) برای مشترکین قابل بهره برداری شد. به گزارش ا داره ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور حوزه ارتباطات، خدمات متعدد در زمینه تلفن ثابت و اینترنت به مشترکین خود ارائه می

Print Friendly, PDF & Email

 

 

به گزارش دنیای اسرار:سرویس جستجوگر تلفن مشاغل ۱۱۸ در سامانه ی مخابرات من (my.tci.ir) برای مشترکین قابل بهره برداری شد. به گزارش ا داره ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور حوزه ارتباطات، خدمات متعدد در زمینه تلفن ثابت و اینترنت به مشترکین خود ارائه می کند. بر این اساس سرویس جستجوگر تلفن مشاغل ۱۱۸ در سامانه ی مخابرات من (my.tci.ir) برای مشترکین قابل بهره برداری شد.

 

همچنین سامانه مخابرات من به عنوان یک ابزار نوین در جهت کاهش خدمات حضوری و نیل به ارائه خدمات غیرحضوری طراحی و در اختیار مشترکین شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.

 

این خبر می افزاید : با استفاده از این سرویس می توانید خطوط تلفن ثابت خود را مدیریت کنید و از خدماتی مانند امکان دریافت ریز مکالمات، ثبت نام اینترنت، خرید بسته های اینترنت پرسرعت، خرید خط تلفن، مدیریت سرویس های ویژه خطوط ثابت، پرداخت قبوض استفاده کرد. همچنین علاوه بر خدمات مطرح شده، در صورت نیاز به دسترسی به تلفن های مشاغل و تلفن های ضروری می توانیم با وارد کردن نام استان مورد نظر و گروه های شغلی که در سامانه مشخص شده است، تلفن تماس و آدرس شغل مورد نظر را به سهولت دسترسی پیدا کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.