تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
کد خبر : 24948

سومین مسابقه نمایشنامه نویسی”بادکنک طلایی” تمدید شد

سومین مسابقه نمایشنامه نویسی”بادکنک طلایی” تمدید شد

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان “بادکنک طلایی” تا نیمه اردیبهشت ماه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار،احمد رضایی گفت: این دوره از مسابقات نمایشنامه نویسی”بادکنک طلایی” بنا به درخواست شرکت کنندگان  کارگاه های آموزشی، تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد. وی افزود:

Print Friendly, PDF & Email


رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان “بادکنک طلایی” تا نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار،احمد رضایی گفت: این دوره از مسابقات نمایشنامه نویسی”بادکنک طلایی” بنا به درخواست شرکت کنندگان  کارگاه های آموزشی، تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: این مسابقه در بخش های آزاد، شهروندی و در رده بندی خردسال ۳الی ۶ سال، کودک ۷ الی۹ سال و نوجوان ۱۳ الی ۱۵ سال برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان جهت آمادگی شرکت کنندگان در سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان، کارگاه های آموزشی با حضور شهرام کرمی، منوچهر اکبرلو، سعید محسنی، شیوا مسعودی و شراره طیار را برگزار کرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی تصریح کرد: دبیرخانهمسابقه در همین راستا به دلیل استقبال گسترده از کارگاه های آموزشی برگزار شده وبنا به درخواست هنرمندان و نویسندگان مبنی بر تمدید مسابقه جهت استفاده از متون بااصول نمایشنامه نویسی، نسبت به تمدید “بادکنک طلایی” اقدام کرد.

رضایی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، فیلم های آموزشی کارگاه های برگزار شده را به منظور استفاده نویسندگان این حوزه در آپارات بارگذاری کرده است تا علاقه مندان بتوانند با مراجعه به این وبگاه به نشانی  https://www.aparat.com/s.farhangi از فیلم های آموزشی بهره مند شوند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.