تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 31943

سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه می‌کنیم

سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه می‌کنیم

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف فعال است اما نیاز است که در حوزه نظام نوآوری کشور نیز نقش‌آفرینی کند و به همین دلیل نخستین گام را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشته است. سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه می‌کنیم به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف فعال است اما نیاز است که در حوزه نظام نوآوری کشور نیز نقش‌آفرینی کند و به همین دلیل نخستین گام را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشته است.

سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه می‌کنیم
به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، سیدعلی میبدی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان به یکی از دانشگاه‌های برتر در سطح کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: وظیفه امروز چهره‌های دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان پرورش نیروهای نوآور و مشوق‌های این زمینه است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان در عرصه‌های مختلف فعال است اما نیاز است که در حوزه نظام نوآوری کشور نیز نقش‌آفرینی کند و به همین دلیل نخستین گام را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشته است.

میبدی تصریح کرد: در دانشگاه صنعتی اصفهان درخواست کمک از تمام متخصصین داریم و به دنبال آن هستیم که سیاست‌گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: باید تبلور نوآوری را در صنعت ببینیم و اولین گام می‌تواند افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان باشد.

 

حمیدرضا صفوی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: پس از برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز شاهد آیین افتتاحیه هستیم که یکی از بخش‌های مهم در ارتباط دانشگاه و صنعت فولاد مبارکه، پژوهشکده فولاد است که در آن مسائل پژوهشی مربوط به فولاد بررسی می‌شد.

وی ادامه داد: مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه از دیگر قسمت‌های مهم این ارتباط است که با عضویت مدیرعامل فولاد مبارکه در هیأت امنای دانشگاه محقق شد و حمایت از دانشگاه و کارآفرینی فارغ‌التحصیلان نیز در این مسیر مهم بود.

صفوی با بیان اینکه نوآوری بخش دیگر ارتباط صنعت با دانشگاه است، افزود: نوآوری در زمینه تولید، انرژی، استفاده از آب و پساب و… می‌تواند در آینده نیازهای فولاد را مرتفع کند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با ارتباطاتی که با افتتاح این مرکز آغاز می‌شود، فاصله دانشگاه و صنعت کمتر خواهد شد و از سوی دیگر می‌توان به مسئولیت‌های اجتماعی نیز در این مرکز نوآوری رسید.

به گزارش فارس، ظهر امروز مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، متخصصان و مدیران فولاد مبارکه افتتاح شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.