تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 11607

باحضور شهردار فلاورجان : «جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من» افتتاح شد

باحضور شهردار فلاورجان : «جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من» افتتاح شد

باحضور شهردار فلاورجان : «جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من» افتتاح شد شهردار فلاورجان زنگ افتتاحیه«جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من» را در پارک ساحلی میثم شهر فلاورجان  به صدا در آورد.به گزارش دنیای اسرار:پنج شنبه شب همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) مراسم افتتاحیه«جشنواره تابستانی شهر من، خانه من» پس از اقامه نماز جماعت

Print Friendly, PDF & Email

باحضور شهردار فلاورجان : «جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من» افتتاح شد

شهردار فلاورجان زنگ افتتاحیه«جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من» را در پارک ساحلی میثم شهر فلاورجان  به صدا در آورد.
به گزارش دنیای اسرار:پنج شنبه شب همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) مراسم افتتاحیه«جشنواره تابستانی شهر من، خانه من» پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام قدوسی امام جمعه محترم شهر فلاورجان بر سر مزار شهدای گمنام در پارک ساحلی میثم آغاز شد.
در این مراسم شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان و معاون اداری مالی و معاون امور فرهنگی شهرداری فلاورجان و  دیگر رؤسای ادارات، سازمانها و نهادهای شهرستان حضور داشتند.
شهردار فلاورجان در این باره بیان داشت: جشنواره تابستانی شهر من، خانه من با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در قالب برنامه های شاد و متنوع سرگرم کننده برای عموم شهروندان برگزار می گردد.
مهندس جواد نصری همچنین ایجاد نشاط اجتماعی، ارتقا سطح فرهنگ شهروندی، غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و افزایش سطح سلامت روح و روان شهروندان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست.
اقای امین ا… رهنما معاون امور فرهنگی نیز در این رابطه  اظهار داشت: این جشنواره  با اجرای برنامه های مختلف جنگ شادی، استند آپ کمدی، اجرای تئاتر با موضوعات مختلف زندگی شهروندی، اجرای تئاتر کودک و…از ۱۳ تیرماه لغایت ۳۱ مردادماه سال جاری در هشت هفته برگزار می گردد.
در ادامه مراسم با دعوت از اقای رمضان اسدی مدیرعامل شرکت بازیافت و مدیریت پسماند شهرستان فلاورجان از پاکبان نمونه شهر نیز با اهداء جایزه و لوح سپاس مراتب تقدیر و تشکر بعمل آمد، که نقطه عطف و اوج به وجد آمدن شهروندان زمانی بود که مجری برنامه به دستان این پاکبان زحمتکش بوسه زد.‌

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.