تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
کد خبر : 17203

صنعت برق -همیشه-بیدار

صنعت برق -همیشه-بیدار

با شیوع کرونا زیرساخت های ایجاد شده در شرکت توزیع برق استان اصفهان بیش از پیش به یاری همکاران شتافت. به گزارش دنیای اسرار:مهندس حمید علاقمندان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به سال ۹۸ که سال پایانی برنامه راهبردی اول شرکت بود و یکی از اهداف آن ارائه خدمات به مشترکین به

Print Friendly, PDF & Email

با شیوع کرونا زیرساخت های ایجاد شده در شرکت توزیع برق استان اصفهان بیش از پیش به یاری همکاران شتافت.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس حمید علاقمندان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به سال ۹۸ که سال پایانی برنامه راهبردی اول شرکت بود و یکی از اهداف آن ارائه خدمات به مشترکین به صورت۹۸ درصد غیر حضوری ، گفت : خوشبختانه پیش از شیوع کرونا و درجهت رسیدن به اهداف شرکت موفق به ارائه خدمات فروش و پس از فروش به صورت الکترونیک ، تلفنی و غیر حضوری شدیم و در گام اول و اجرایی شدن قبض سبز مردم استان با درگاهها و اپلیکیشن های تهیه شده در این راستا آشنا شدند و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی در آن زمان صورت پذیرفت که با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، استقبال هم استانی های عزیز از این درگاهها چشمگیر می باشد. در کنار ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین زیرساختهای نرم افزاری نیز برای پرسنل شرکت فراهم گردید که قابلیت دورکاری برای ایشان را میسر نمود.

 وی ادامه داد: درحال حاضر با دسترسی vpn برای همکاران ، نیازی به حضور همزمان همه همکاران در محل کار نیست و هر همکار طبق برنامه زمانبندی تعیین شده ، در محل کار حاضر می شود.وی درخصوص همکاران دارای بیماری خاص ، بیماریهای زمینه ای و نقص ایمنی نیز گفت : این همکاران به صورت ۱۰۰درصد دورکاری به انجام فعالیت های اداری خود مشغول هستند.

حمیدعلاقمندان درخصوص ، گندزدایی و بهداشت محیط شرکت نیز گفت: خوشبختانه موفق شدیم با تیم کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان درخصوص روش های مقابله با این بیماری جلساتی را در اسفندماه ۹۸ برگزار نموده و تمامی موارد همچون تجهیز ورودی تمامی امورها به تب گیر، ماسک ، دستکش ، ژل ضدعفونی دست و …. و گندزدایی امورها بویژه در مناطق پرخطر همچون ستاد شرکت، شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را انجام دهیم.

مهندس علاقمندان از برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس سخن گفت و افزود :  تهدید بیماری کرونا برای شرکت ما فرصتی شد تا توان فنی خود در حوزه نرم افرار را محک برنیم و امروز خوشبختانه تمامی نرم افزارها و سیستمهای جامع شرکت از طریق VPN قابل دسترسی و بکارگیری می باشند. همچنین  فرصتی دست داد تا جلسات شرکت بویژه جلسات با مدیران برق شهرستان ها به صورت تصویری و ویدئو کنفرانس برگزار گردد و امروز می توانیم از تمامی زیرساخت هایی که قبلا ایجاد کرده ایم ، به سهولت استفاده نماییم.

علاقمندان گفت : اگر تمامی مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و تمامی خدمات خود را از درگاههای شرکت های خدمات رسان و بانکها دریافت نمایند ، ان شاءالله در کمترین زمان این بیماری را شکست می دهیم.

 وی با اشاره به کاهش شاخص آلودگی و هوای سالم این روزهای استان گفت : امیدوارم استفاده از خدمات غیرحضوری در تهدید روی داده ، تبدیل به فرصتی برای فرهنگ سازی مردم سرزمینم گردد تا از ترددهای غیرضروری پیشگیری شده و همیشه از هوایی سالم برخوردار باشیم.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی تمامی همکاران تقدیر نمود و گفت : با شرایط جوی پیش آمده و بارشهای اخیر در برخی مناطق استان شاهد بارش برف بودیم که تهدید بیماری کرونا بر سختی شرایط کار همکارانمان در این مناطق افزوده که امیدواریم به لطف و رحمت الهی ، تمامی مردم بویژه همکارانمان بسلامت از این برهه نیز بگذرند.

#به یاری خدا -کرونا را شکست میدهیم
#
صنعت -برق-همیشه-بیدار

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.