تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 3463

عاملان شرارت در چهارباغ عباسی اصفهان دستگیر شدند

عاملان شرارت در چهارباغ عباسی اصفهان دستگیر شدند

پایگاه خبری دنیای اسرار عاملان شرارت در چهارباغ عباسی اصفهان دستگیر شدند جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ۳ فرد شرور که با اعمال شرارت آمیز خود ،باعث برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با حضور به موقع مأموران این فرماندهی دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

عاملان شرارت در چهارباغ عباسی اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ۳ فرد شرور که با اعمال شرارت آمیز خود ،باعث برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با حضور به موقع مأموران این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد علی یوسلیانی” در بین حزئیات این خبر اظهار داشت :مأموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در خیابان چهارباغ عباسی ۳ نفر را که حالت طبیعی نداشته و با عربده کشی نظم عمومی را برهم زده و باعث رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده بودند را مشاهده و بلافاصله وارد عمل شده و هر ۳ نفر را دستگیر کردند.

وی گفت: دستگیری این ۳ شرور ، خرسندی مردم را فراهم کرده و جمعیت حاضر با سردادن “شعارهای نیروی انتظامی تشکر تشکر” حمایت خود را از اقدام مقتدرانه این نیرو به عمل آوردند.

سرهنگ یوسلیانی با بیان اینکه متاسفانه متهمان دستگیر شده دارای سنین پایینی هستند از خانواده ها خواست تا بر رفتار فرزندان و عملکرد آنان نظارت بیشتری داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد :هر سه متهم با تشکیل پرونده به جرم برهم زدن نظم عمومی جهت صدور کیفرخواست تحویل مراجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.