تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کد خبر : 21347

فرماندار اصفهان بر لزوم تکیه بر ظرفیت های درون سازمانی به منظور مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم تکیه بر ظرفیت های درون سازمانی به منظور مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم تکیه بر ظرفیت های درون سازمانی به منظور مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد فرماندار اصفهان عنوان کرد: باید سیستم کنترل، نظارت و بازرسی دقیقی جهت بازرسی از صنوف پرخطر که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، داشته باشیم. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان بر لزوم تکیه بر ظرفیت های درون سازمانی به منظور مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد فرماندار اصفهان عنوان کرد: باید سیستم کنترل، نظارت و بازرسی دقیقی جهت بازرسی از صنوف پرخطر که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، داشته باشیم.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با تأکید بر اهمیت دو مقوله سلامت و امنیت، عنوان کرد: سلامت و امنیت به عنوان دو مقوله مهم در زندگی مردم و از مهمترین مطالبات آنان از حاکمیت است که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و در اولویت برنامه ها باشد. فرماندار اصفهان با اشاره به افزایش روزافزون آمار ابتلا به بیماری کرونا در اصفهان، افزود: کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان اصفهان، بسیار حائز اهمیت است و تأثیر بسزایی بر کنترل این بیماری در دیگر مناطق استان دارد. سیستانی با تأکید بر لزوم تکیه بر ظرفیت های درون سازمانی به منظور مقابله با بیماری کرونا، گفت: دستگاه های اجرایی باید با همکاری متقابل و با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و تعیین رابطین بهداشت، بستر لازم را برای کاهش بیماری کرونا فراهم سازند و گزارش اقدامات صورت گرفته را جهت جمع بندی و اتخاذ تصمیمات مقتضی در جلسات هفتگی ستاد مقابله با کرونای شهرستان ارائه نمایند. وی افزود: باید سیستم کنترل، نظارت و بازرسی دقیقی جهت بازرسی از صنوف پرخطر که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، داشته باشیم و صدا و سیما و دیگر رسانه ها نیز نسبت به انعکاس گزارش برخی تخلفات به مردم اقدام نمایند. سیستانی خاطرنشان کرد: پویش های مردمی باید دوباره راه اندازی شده و با تبلیغ، اطلاع رسانی و ارشاد، مردم را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی کرد. فرماندار اصفهان تأکید کرد: دستگاه های ذی مدخل با همکاری ارتش و بسیج نسبت به ضدعفونی اماکن و معابر با وسعت بیشتری اقدام و در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام دهند. وی بر تشکیل هفتگی جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و ارائه گزارش دستگاه های اجرایی پیرامون انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با شیوع بیماری کرونا در شهرستان تأکید کرد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.